רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 במאי 2018

דרעי עוכר ישראל, הוא מעדיף חורבן היהדות החרדית על פני שחלילה אלי ישי יהיה חבר כנסת

אין לי מניות לא אצל דרעי ולא אצל ישי מעולם לא דיברתי לא עם זה ולא עם זה ואין לי שום קשר עם אחד מהם, כך שלי לא משנה כלל אם ישי יהיה בכנסת או לא, מה שחשוב לי הוא טובת היהדות החרדית שזה בא לפני כל אינטרס אחר, האינטרס הציבורי חייב להקדים כל אינטרס, לצערנו אצל רבים ובעיקר הפוליטיקאים האינטרס האישי והאגו קודמים לטובת היהדות החרדית

כך מספר לנו העיתונאי יעקב ריבלין בטורו השבוע: פה ושם יצא לדרעי לומר בכנסים סגורים שטוב לו שבעה מנדטים ואלי ישי בחוץ מאשר 12 מנדטים ו4 לישי.

שמעתם? לא איכפת לדרעי חורבן היהדות החרדית והעיקר שחלילה אלי ישי לא יהיה בכנסת, אם דרעי היה אדם ישר והאינטרס של היהדות החרדית היה קודם לכל שיקול אחר, הדבר הראשון שהוא חייב היה להבטיח כי יכנסו מה שיותר נציגים חרדים ואין זה משנה מאיזו מפלגה העיקר שיהיו מספיק מי שיבטיחו  כי לא יוכלו להזיק לנו במיוחד בגזירות כמו שבת וגיוס ודומיהם, אבל דרעי לא מתבייש לומר בגלוי, כי לו הכי חשוב שאלי ישי לא יהיה בנכסת גם במחיר מפלת ש"ס, אתם מבינים לאן זה הגיע?

דרעי מושחת מיסודו, טובתו האישי האינטרס והאגו קודמים לכל אינטרס אחר, מבחינתו שכל התורה תשרף והעיקר שדרעי ינצח את יריביו הפוליטיים,

דרעי רחוק מלהאמין בה' ובתורתו, הוא שחקן מושחת שמתאים למפלגות קומוניסטיות ולא למפלגה חרדית

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.