רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 באפריל 2018

אינכם הולכים בדרך ה' אתם הולכים בדרך הפוליטיקה - אינכם נלחמים מלחמת ה' אלא מלחמת המפלגה

לא הייתי מתערב כלל בויכוח שבין שמואל דויטש עם הרב הלל שתקף את המחבלים בכינוס של לב לאחים, היתי משאיר את זה להם שישברו אחד לשני את הראש, אבל כאשר השקר זועק לשמים, אי אפשר ואסור לשתוק חייבים להעמיד אותם על מקומם

איני נכנס כאן לויכוח השקפתי, שיחזיקו כל אחד בדרכו שלו, אני מתעכב על דבר אחד, מי הוא ההולך בדרך ה', מי מתכוון לשם שמים והאם יש דבר כזה, או שהלשם המפלגה היא הלשם שמים שלהם

שמואל דויטש משיב להרב הלל על התקפתו וקובע כי הוא זה ההולך בדרכי ה', אותו מעניין רק מלחמת ה', ומתעלם כליל מן המציאות שכאשר הוא שלט בכיפה הלשם שמים והדרכי ה' היו אחרים לגמרי, הוא זה שנתן את ידו לכל הפשרות של אז והוא זה שהשתיק כל כך הרבה פרשיות סוערות, הוא זה ששבר את ראשו איך לטמטם ציבור שלם כי זו ה'השקפה', מפני שזה התאים לצרכי המפלגה, וביום שהוא איבד את השליטה הוא הפך לאופוזיציונר, כל הלשם שמים והדרכי השם התחלפו, מניהול מפלגה היושבת בממשלה ומכסים על התמיהות של מעשיהם למי שלוחם ברחוב תוקף והופך לקנאי יוצא להפגין על מה שלא עשה כשהוא שלט בכיפה

שקרנים יש להעמיד במקום. אם זה היה דרככם בכל השנים אני הייתי הראשון לכבדכם למרות שאני חולק על נטורי קרתא, ולמרות שאני חולק על דרכי ושיטת הקוקניקים, אני מכבד אותם כשהם עקביים בשיטתם והשקפתם, אבל לא מוכן לקבל את הצבועים המחליפים השקפות ושיטות כמו שמחליפים תחתונים וגופיות, זהו שמואל דויטש הוא זה שהחליף שיטות והשקפות במשך של ארבעים שנה, אצלי הם כתובים כולם על ספר, ליוויתי אותו בכל השנים איך שהוא זה שכיסה כשאחרים זעקו מרה על מעשי מפלגתו הוא זה שהסביר מדוע דרכי הפשרה ראויים וטובים, וכשהוא איבד את השליטה על המפלגה ועל העיתון הוא שינה את השקפתו מקצה לקצה

מה לנו יותר מפרשת מכתב מרן הגאון רבי דוב לנדו שביקש להבטיח את קיום הישיבות ועתידן, הוא שמואל דויטש היה האיש שהסית את שמואל אויערבך לכתוב מכתב נורא ומגעיל נגד מרן הרב לנדו, הוא זה שירד לחיי מי שביקש לשמור על הישיבות שחלילה לא יפגעו, ועתה הוא בא להטיף לטעון כי הוא זה ששומר על הישיבות? דויטש הוא שקרן וצבוע!

כן, מה שהאמת שיש לו השקפה אחת חזקה ויציבה, מה שטוב לי ולאינטרס שלי זו הדרך ולא אחרת, כשאני שולט הכל בסדר, וכאשר אני באופוזיציה הכל אסור

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.