רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 בדצמבר 2017

ווארטים

לאחר שהתפרסם שר' חיים קניבסקי שליט"א ביאר שצוואת הרב שטיינמן זצוק"ל הינה רק לבני משפחתו ולא מחייבת את הציבור הרחב, שאל אותי חבר האם גם האיסור על אייפון ודומיו הוא רק לבני המשפחה של הרבנים החותמים...???

רופא מתקשר לחולה ואומר לו שיש לו חדשות רעות,
וחדשות רעות עוד יותר,
אז החולה אומר לו תתחיל ברעות.
הרופא אומר לו שנשארו לו 24 שעות לחיות,
אז החולה שאל אותו ומה הרעות יותר ?!
אז הרופא ענה לו : שכחתי להתקשר אליך אתמול

לאישתי היקרה שחזרה מהעבודה ושאלה אותי למה הבית מבולגן!
 זוכרת שלפני החתונה אמרתי לך שאני אהפוך את העולם בשבילך? אז התחלתי מהבית.:)

איש אחד הלך לייעוץ של רופא מומחה...
"דוקטור, אני רוצה משהו שימריץ אותי, שיטלטל אותי, שיכניס אותי למצב רוח, אתה יכול לתת לי מרשם למשהו כזה?"
הרופא: "לא, אין צורך בכלל. תראה את זה בחשבון של עלות הביקור"
ארגון צדקה הבין שמעולם לא קיבל תרומה מאחד מעורכי הדין המבוססים ביותר בעיר. לכן, מתנדב של הארגון ערך ביקור במשרדו המפואר של עורך הדין.
המתנדב פתח את הפגישה באומרו: "הבדיקה שלנו מעלה שלמרות שהכנסתך השנתית היא למעלה מ-10 מיליון₪, לא תרמת אפילו אגורה לצדקה. האם לא תרצה להעניק משהו בחזרה לקהילה, באמצעות הארגון שלנו?"
עורך הדין חשב לרגע והשיב: "ראשית כל, האם הבדיקה שלכם מראה גם שאמי גוססת לאחר מחלה ארוכה וקשה ויש לה חשבונות ענקיים לרופאים ולבתי חולים, שהם מעבר ליכולתה לשלם?"
המתנדב הנבוך מילמל: "אה... לא, לא ידעתי על כך"
"שנית" אומר עורך הדין, "האם הבדיקה שלכם הראתה שאחי, נכה, עיוור ומרותק לכסא גלגלים, ואינו יכול לכלכל את אשתו וששת ילדיו?"
המתנדב ההמום ממשיך ומתנצל, אבל עורך הדין חותך אותו מיד: "דבר שלישי, האם הבדיקה שלכם גם מראה, שבעלה של אחותי נהרג בתאונת דרכים מחרידה, כשהותיר אותה בלי אגורה, עם משכנתא ושלושה ילדים, אחד מהם נכה והשני בעל לקות למידה שדורשת מורים פרטיים?"
המתנדב המושפל, הרוס לגמרי, אומר: "אני כל כך מצטער, לא היה לי מושג."
אומר לו עורך הדין: "אז... אם לא נתתי כסף לאף אחד מהם, מה מביא אותך לחשוב שאני אתן משהו לך?"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.