רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 בנובמבר 2017

בריקוד עם בני שיחי' בחתונת נכדי שיחי'

מי שלא ראה שמחה זו לא ראה שמחה מימיו, רקדו ורקדו ולא רצו לעזוב, אצלנו לא עושים מצוה טאנץ ולמרות שהתחלנו יחסית מוקדם ברכת המזון היה רק ב-2 בלילה

השתתפו יותר מאלף ומאתיים איש 850 בסעודה והאחרים שבאו לחופה ובמשך כל החתונה לומר מזל טוב וזאת למרות שלקח יותר משעה וחצי להגיע מהריכוזים החרדים בניו יורק לאולם

כל לילה שבע ברכות וביום רביעי עשיתי אני שבע ברכות בהשתתפות של יותר ממאה וחמישים איש, ולשבת נוסעים למלון שם נעשה את השבע ברכות, ורק ביום שלישי אני מקוה לשוב לסדר הרגיל שלי - הבלוג עכשיו עולה מבית המלון בוועסטשעסטער בדרך להרי ניו יורק

למרות שאני סחוט מרוב נסיעות ושעות של שמחה וריקודים, השתדלתי ועשיתי כל מאמץ שהחומר יעלה בזמן. הרבה חומר בינתיים ממתין מפני שלא הספקתי לטפל בהם, ואי"ה בשבוע הקרוב נשלים את החסר

כאן מאחל אני לכל הגולשים בבעולמם ולכל בית ישראל שיזכו אף הם לזכות בשמחות בניהם ונכדיהם

מביא אני לכם וידאו שהוא טיפ טיפה מן הטעם של השמחה כפי שתראו, כאן אני רוקד עם בני שיחי'

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.