רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 בנובמבר 2017

אמא לילד מישיבת צפת כותב את כל האמת על ההתנכרות ממנה וממכירתו לצה"ל

מייל מס' 2:

לבעולמם של חרדים המייל האדום להציל התמימים

אני אמא של בחור שלמד בצפת. מאד אהבנו את הישיבה והצוות. תמיד התייחסו יפה אלינו. שמחתי שהבן לומד שם. אבל אז הגיע הסיפור של הצבא. דעתו של הרבי מלך המשיח שכן אפשר לעושת צבא אבל רק אחרי חתונה ואחרי כולל, זה תמיד ידעתי עוד בבית אבא, וגם כך חשבתי שיהיה עם בני, אבל כשהוא רצה לנסוע לקבוצה אמרו לו לחתום על ההסכם עם הצבא. שההסכם הה דוחה את השירות. לא הבנו בדיוק מה זה. יש לי אח שהסביר לבן שלי שלא כדאי לו לחתום כי זה מסבך אותו מאד, אבל הבן שלי לא קיבל את דבריו כי אחי אינו משיחיסטי ולכן הוא אמר שכנראה עושה זאת כי הוא לא מסמפט את ישיבת צפת.

הבן שלי חתם על ההסכם ונסע לקבוצה.

חצי שנה אחרי שחזר מקבוצה התחילו להגיע בדואר מכתבים מהצבא שהוא צריך להגיע. לא ידענו מה לעשות. התקשרנו למשרדי הישיבה ושם אמרו שאין מה לעשות והם לא קשורים לזה כלום. אמרתי להם אבל אתם אמרתם לו לחתום. הם ענו מאד לא יפה הילד שלך ילד גדול הוא החליט לבד. אין לנו קשר עם הצבא ואנו לא יודעים כלום.

התקשרתי לאחי והוא מיד התחיל לצעוק שהוא אמר לי מראש והתחיל לספר לי על האתר של 'בעולמם של חרדים' הוא אמר שאכתוב בגוגל גיוס חב"ד לצבא וילשאנסקי וזה יכניס אותי. ומאותו יום אני פשוט בהלם.

אני כבר לא יודעת מה לעשות. ישיבה שהאמנתי בה לקחה את הבן שלי ופשוט פשוט לא רוצה להתבטא כמו אחי אבל הישיבה הזו משתמשת בו לכספים ותקציבים ומאותו רגע שהתקשרתי לצבא פתאום כבר לא עונים לי פתאום מתייחסים לא יפה בטלפונים בצורה מאד חמורה.

אני חושבת שצריך לפרסם זאת זה המעט שאני יכולה לעושת לשלוח לכם את המייל הזה בתקוה שתפרסמו אותו כדי שאמהות אחרות גם יקראו.

אני מתנצלת שאני כותבת מכתב זה אבל רק בשביל לעזור להורים אחרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.