רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 ביוני 2017

מבזקים


השר דרעי בישיבת הסיעה המשותפת של ש"ס ויהדוה"ת: "למרות שאני חולה, הגעתי במיוחד למען כבודה של השבת. הפכו את השבת ליום של תיקונים ושיפוצים. רה״מ נתניהו חייב להיכנס לתמונה. זה לא מתקבל על הדעת". 

השר יעקב ליצמן בישיבת הסיעה: "מבין שאנחנו לא יודעים על עוצמת חילולי השבת. שוחחנו גם עם רה"מ וגם עם שר התחבורה. נתניהו חייב להתערב. זה לא חלק מההסכם הקואליציוני. זה הפרה של ההסכם". 

ח"כ משה גפני בישיבת הסיעה המשותפת - "רכבת ישראל משדרגת את כל המסילות רק בשבת. זה לא היה ככה כל השנים. אם זה ימשיך, נלך לגדולי התורה ונקבל מהם החלטה האם להישאר בממשלה". 

עוד מישיבת הסיעה המשותפת - ח"כ מקלב: "העיתונאים מחפשים רק לדעת שנפרוש מהקואליציה". ח"כ מוזס: "פעמיים נפלו ממשלות בגלל חילולי שבת". ח"כ אייכלר: "נדע לפגוע בהצבעות של הקואליציה". 

בסיום הישיבה המשותפת, גפני קטע ראיון עם ישי כהן מ'כיכר השבת' בגלל שאלת המראיין על איום פרישה מהקואליציה: "לא מעניין אותך השבת, אני ידבר עם עיתונאי חילוני". 

ח"כ אורי מקלב בוועדת החוקה: "לרבנים הראשיים צריכה להיות חופש ייצוג בבתי המשפט, היועצים המשפטיים לא יכולים לייצג את ההלכה, גם אני לא יכול לייצג את הרבנים הראשיים בבג"ץ". ח"כ אלעזר שטרן: "אם הרבנים הראשיים היו נבחרים על פי גדולותם בתורה - היינו רואים שם את הרב שטיינמן והרב אלישיב". ח"כ מלכיאלי: "חוצפן. אני חייב למחות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.