רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 ביוני 2017

ווארטים


״מצליחנים אומרים: אולי זה קשה אבל זה אפשרי, מפסידנים אומרים: אולי זה אפשרי אבל זה קשה.״

הידעתם שימי הולדת זה דבר בריא?
לפי הסטטיסטיקה. . . . .
אנשים שהיו להם הכי הרבה ימי הולדת
חיו הכי הרבה שנים!!!
שבת מברכים בפתח, נזכרתי באימרת הכנף האידישאית...
זיבען וואכען ציילט מען
דריי וואכען וויינט מען
פיר וואכען בלאזט מען
און דער זימער איז אריבער

אישה קראה פרק שירה, הטלפון צלצל והיא באמצע הקריאה, מבינה שזה בעלה וממשיכה לקרוא: חמור מה הוא אומר...
בעלה שמע והתעצבן, חמור קראה לי , הא??
עכשיו מתגרשים!!
למחרת תלתה האישה מודעה: קראתי פרק שירה ארבעים יום ונושעתי...

שחקן נבחרת ישראל בכדורגל הלך לעולמו והגיע לשער גן עדן. בשער גן עדן קיבל אותו המלאך גבריאל ושאל: "מי אתה?" השיב הכדורגלן: "אני שחקן נבחרת ישראל". נדהם המלאך ושאל: "אז אייך מצאת את השער

איזה ילד חרדי שואל את אבא שלו: "מה זה גיי?"
חושב האב לעצמו, ידעתי שהיום הזה יגיע, היום בו אצטרך ללמד את בני את עובדות החיים, טוב, עדיף שאני אלמד אותו מאשר שילמד ברחוב בצורה מעוותת.
האבא מסביר לבנו בפירוט רב את הנושא כולל הסבר על אנשים עם נטיות הפוכות והאיסור תורה שבדבר. בסופו של דבר שואל האבא: "למה אתה שואל?"
עונה הבן: "פשוט למדנו היום את הפסוק: 'גם כי אלך בגיא צלמוות'...".

פינת החיוך
טילפנתי לחבר ותיק שמיזמן  לא דיברנו.
שאלתיו: "במה אתב עוסק כרגע?"
החבר: "אני מעניק טיפול טרמו-הידראולי לחומרים חרסתיים, פלדה ונירוסטה בסביבה מבוקרת."
התרשמתי מאד מזה שבגילו עבר לעיסוק חדש ומרשים, עד שהיתברר לי שהוא מדיח כלים במים חמים בפיקוח אישתו...

תימני לא צעיר עומד למות.   ליד מיטתו בבית החולים עומדים רעייתו ושלושת בניו וממתינים למוצא פי המנוח לעתיד.  אחות שנמצאת בסביבה שומעת פתאום את התימני אומר ...:״ את הבתים ברמת אביב ג אני משאיר לך מאיר בני הבכור.   את השכונה הצפונית בנאות אפקה אתה תיקח ברוך בני השני.  לך יוסי בן הזקונים שלי אני נותן את הבתים והחנויות באיזור כיכר המדינה ואילו את שושנה רעייתי האהובה מקבלת ממני את הבתים שלנו ברחוב איבן גבירול.  האחות המטפלת, שכמעט נפלה  מתדהמה ניגשת למשפחה ולוחשת :״אני המומה ...לא ידעתי שאתם כל כך עשירים ובעלי רכוש כה רב״
״איזה רכוש ואיזה נעליים״ עונה האם ״אין לנו שקל ! הוא רק מסדר בינינו את קו החלוקה של העיתונים בבוקר״!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.