רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 ביוני 2017

שקרי המחבלים - הבחורים שגוייסו עזבו את הישיבה כמה שנים קודם שגוייסו

דברים שביקש להבהיר הרה"ג ר' יצחק אשלג שליט"א ראש ישיבת כנסת יונה ירושלים.
כאב לי לשמוע מה הוציאו בשמי, בימים אלו אני נמצא מעבר לים לרגל אסיפת כספים למען הישיבה, בין היתר אני נפגש גם עם חסידי סאטמר, בדיוק בימים אלו שהרוחות סוהרות בעקבות המכתב של הרב בן נאים על משגיח קטן בישיבה שלו "רבי" שדיבר דברי שקר בכינוס של סאטמר בחו"ל, פגשתי חסיד סאטמר ואמרתי לו שאני מכיר את הרב בן נאים, ואני יבדוק מולו מה היה.
התקשרתי להרב בן נאים והוא אמר לי שלדאבונו היו כמה בחורים שעזבו את הישיבה שלו בשנים האחרונות והתדרדרו והלכו בסוף לצבא, אך מהישיבה שלו לא פיתו ולא שכנעו שום בחור ללכת לצבא, ושום בחור לא יצא מישיבתו לצבא, וכל שמועה אחרת שקר היא.
זה הדברים ששמעתי ואמרתי לאותו חסיד סאטמר, מעבר לזה כל מה שהוציאו בשמי שקר וכזב הוא.
 *"קושטא קאי שיקרא לא קאי"*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.