רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

התומכים מסבירים מדוע ההסכם טוב - וחיים שאולזון משיב

לכבוד ר' חיים
שלום וברכה!
לאחרונה ראיתי שלא כ"כ מתאים לך ההסכם של הצבא וחב"ד, ראיתי לנכון לידע אותך בכמה פרטים:
מה שקרה עד היום זה שכל תמים שחזר לארץ אם שירצה או בלי שירצה נקרא חייל מן המניין (בגלל ששהה יותר מ60 יום בחו"ל ובכך מבטל הוא את הבן ישיבה שלו) אז רוב התמימים לא ראו שום הבדל אם הם נקראים חיילים בגיל 22 או בגיל 26.
כל התמימים שחתמו, רובם ככולם של אלה שחתמו אני משער לעצמי לא חשבו בכלל על גיוס בגיל 26, מה שזה נותן לנו זה עוד ארבע שנים לחשוב איך להוציא פטור, אבל לחשוב על גיוס ממש זה כל אחד עם המשפיע שלו עם הרב שלו כרצון איש ואיש.
זה שיש כמה בחב"ד יותר נכון פלג ממש קטן בחב"ד שלא רוצים את זה זה מכמה סיבות הא' שצפת עשתה את ההסכם ולא מתאים להם שיהיה כתוב יחי על ההסכם וכו וכו וד"ל. 
דבר שני זה קנאה, לרר בעצמו הציע לפני כמה שנים כמעט את אותו הסכם (רק כמה שנים פחות) ולא הלך לו....אז עכשיו שווילשאנסקי הצליח להכניס את ההסכם ובנוסף לזה הוא מקבל כסף על כל הסיפור (שלאף אחד מהתמימים זה לא מפריע) אז הוא הוציא מכתבים שיכנע רבנים ובלה בלה בלה...
רוב אנ"ש בארץ רואים בזה הסכם מבורך, ביום של החתימה היו שם לערך שלושים בחורים מהישיבה בכפר...למרות שגופין... וכו.
בי"ד רבני חבד הם הסמכות עכשיו בארץ, מי שלא מתאים לו...יש מלא רבנים בבני ברק שמחפשים תלמידים.
בוגר הישיבה בק"ג

חיים שאולזון משיב:
1. הטעות הבסיסית שלך, הוא שכאילו אני מסכים עם הסכם אחר, הדגשתי כי אני נגד כל הסכם ואין זה משנה מי, ולכן לא משנה הסכם של מי יותר טוב, הסכם בענין הזה היא סכנה רוחנית
2. אלו שטיפלו בענין הם 'נוגעים בדבר' ולכן אסור היה להם להיות חלק מן הענין הזה, ולבית דין רבני חב"ד דינים כמו כל בית דין אחר, וכשהם לא מקיימים אל"ף בי"ת של שולחן ערוך, אז אין דבר כזה שהם המכריעים, משה רבינו היה קצת יותר גדול מהם והבין כי ברגע שבנות צלפחד אמרו לו 'אבינו לא היה בעדת קרח' לפסול את עצמו, אז וילשנסקי והבלין בטוח שהיו צריכים לפרוש מכל הענין ולא לקחת חלק לא בהסכם ולא בדיונים, להשאיר זאת למי שאינם נוגעים בדבר
3. מי קבע שחייבים לנסוע ולסכן עצמם, אם זה המחיר גיוס לצבא שלא יסעו כלל
4. בית דין רבני חב"ד בענין הזה פסל את עצמו במעשה שעשו שלא כדין, הם לא הבינו את המינימום המתחייב כי ברגע שהם שוחדו על ידי נוגעים בדבר, ואין זה משנה במה ששוחדו, מספיק במילים אין להחלטתם כל תוקף הלכתי
5. מהיכן אתה לוקח כי רוב אנ"ש מרוצים, האם היו בחירות או משאל? אני מדבר עם הרבה מאוד מאנ"ש ושומע דברים אחרים לגמרי
6. הרבי נתן לבית דין רבני חב"ד להנהיג ולא לקבור את חב"ד ולגרום שכל כך הרבה תמימים יפגעו רוחנית
7. אחריות כלל ישראל, בגלל חב"ד עוד רבים אחרים יפלו לפח הרוחני הזה, ומי נתן סמכות לבית דין רבני חב"ד לתת יד לחורבן רוחני שכזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.