רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 במרץ 2016

ווארטים


"אל תפחד להיכשל. אל תבזבז אנרגיה בניסיון לכסות כישלון. למד מהכישלונות שלך ועבור לאתגר הבא. זה בסדר להיכשל. אם אתה לא נכשל אתה לא מתפתח."

כנראה לא סתם דרעי קורא מגילה ב טו אדר סמוך ונראה להיות מוקף חומה

הרגע הזה שיש פקק והווייז מוציא אותך לכביש צדדי כדי לעקוף אותו ואתה רואה עוד רכבים עושים את זה וכועס עליו שהוא מגלה לכולם

אתמול פגשתי איזה זברה.
היא בכתה שאין לה חברים..
ושכולם שמים עליה "פס"...

הוא : מה קורה אחי אתה צם ???
אני : לא אחי אני לא בכור
הוא : מה הקשר בכור ??? זה לא פסח
אני : לא פסח ??? אז למה שאלות קשות ???

איש אחד הגיע לר' ישראל מרוזין, ובפיו בקשה: "חוטא אני, וברצוני לעשות תשובה." "ובכן אפוא" שאלו הצדיק "מדוע אינך עושה?" השיב האיש: "איני יודע כיצד עושים". שאלו הצדיק "וכיצד ידעת לחטוא?" השיב האיש "עשיתי, ואחכ נודע לי שחטאתי." השיבו הצדיק: "עשה כן גם עתה. חזור בך, והחשבון יבוא מאליו"... חלומות חסידיים

סיפור חסידי לפני השינה
זוג ביקש את עצתו של הרבי בנוגע לשידוך שהוצע לבתם.
הם היססו בקשר להצעה מפני שהם עצמם הגיעו משושלת מיוחסת מאוד, בניגוד לחתן המדובר.
"האם זוהי בחירה נכונה?" הם שאלו את הרבי.
השיב להם הרבי: "האם הייתם מתנגדים לקחת את אברהם אבינו לחתן? ככלות הכול, אביו, תרח, היה עובד אלילים..."
א גוטע נאכט חוסיד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.