רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 בינואר 2016

ווארטים


״החיים הם כמו פסנתר, הקלידים השחורים הם רגעי העצב, הקלידים הלבנים הם רגעי האושר, וכמו שצריך לנגן עם הקלידים השחורים והלבנים כדי שתצא מנגינה יפה, ככה גם במנגינת החיים, אי אפשר שיהיו רק רגעי אושר, אלא צריך לקבל גם את רגעי העצב.״

״אני חותנך יתרו בא אליך ואשתך ושני בניה עמה״.
נשאלת השאלה, מדוע מפרט יתרו את כל זה?
אלא, רצה לרמוז לו: אל תדאג, חמותך לא מגיעה !

יתרו חיתן 7 בנות
היו לו 7 שמות
בכל פעם לקח הלוואה על שם אחר
יתרו חכם
תהיה יתרו
3 שיכורים יוצאים ממועדון בתל אביב ותופסים מונית לירושלים,  נהג המונית קולט שהם מסטולים רצח ואומר לעצמו,  אני יוריד אותם בעוד שלושה רחובות ואגיד להם שהגענו לירושלים,  לאחר 5-6 דקות נסיעה הנהג עוצר להם,  הראשון משלם ויורד מהמונית,  השני כנ“ל משלם.  השלישי ניגש לנהג מונית ודופק לו מכות.  אומר לו הנהג,  מה אתה רוצה?! הבאתי אותך לירושלים!  עונה לו השיכור; פעם אחרונה שאתה נוסע כ"כ מהר!!!

בחור חדש הגיע ללמוד בישיבה בתולדות אהרן לאחר כמה ימים הוא ניגש לבחור אחר ושאל אותו היכן כאן המקלחות, ענה לו הבחור אין לי מושג אני כאן רק חדשיים

מילתא דבדיחותא א בחור איז אנגעקומען די ערשטע טאג אין דארמעטארי אין תולדות אהרן ישיבה אין א"י ער גייט צו צו אצווייטן בחור און פרעגט אים ,זאג נאר ווי זענען די שויערס ,ענטפערט אים דער צווייטער "כ'האניש קיין מושג כ'בין נאר דא צוויי חדשים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.