רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוגוסט 2015

ווארטים


״במשחק של החיים, לפעמים אתה מנצח, ולפעמים אתה לומד, וכאשר אתה לומד, בסופו של יום אתה שוב יוצא מנצח.״

ברוך הבא לבית דין של מעלה - שם בבקשה?
-ברקוביץ.
מה עשית בחיים?
- הייתי איש חסד, מנהל סמינר ידוע. חבר וועד הצדקה.
טוב אתה בגיהינום.
-מה??? לא מגיע לי גן עדן???
מגיע, אבל אין מקום.

פעם הגיעו 2 אברכים להבחן אצל הרוגוטשובער לקבל סמיכה לרבנות לזה שלא ידע כלום הוא נתן ודוקא לזה שידע הוא לא נתן שאלו אותו איך זה אז הוא ענה שזה דלא ידע כלום אין סיכוי שמישהו יקבל אותו כרב בינתיים שיהנה מזה ויקבל קצת כבוד אבל השני עוד עלול להתמנות לרב והוא בעל גאוה ואני לא סומך עליו שאם הוא לא ידע לענות אז הוא יסתכל בשו"ע.

''כי יקח איש אישה חדשה לא יצא בצבא נקי יהיה לביתו שנה אחת'' אומר ר' יענקל'ה גלינסקי מה קשור אחד לשני? אלא התירוץ הוא שלא נותנים לאדם אחד ללחום בשתי חזיתות

אשתי החליטה שהיום אנחנו מנקים את כל הבית. שאלתי אותה מה אני אמור לעשות?
ענתה לי: "תתחיל בלהחזיר כל דבר למקום שלו".
הרמתי אותה חזרה למטבח...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.