רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 ביולי 2015

ט”ו באב במירון‎

מאת מירונער

הטלפון מצלצל: המקובלים של מירון  יעשו תיקון בחצות בעמוקה למעוכבי זיוג ובנץ החמה התיקון ימשיך בפתח המערה  ואתה תהיה שותף בהחזקת המטבח של הכנסת אורחים רשב"י מירון  שיחלק אלפי מנות במירון ועמוקה

אבל צמד הנוכלים פרמולטר&קרליבך  כסף לקחו  בחצות אף אחד מהם לא היה בעמוקה, בנץ החמה פתח המערה היה סגור על מסגר ובריח

ואוכל מי מדבר שלא חילקו, ביום ה' המטבח ניפתח בשעה 2 וחצי אחה”צ התפריט לחם יבש, סלטים שנאספו בשבוע שעבר באולמות ב”ב וקצת מיים חמים שנקרא מרק, מכונת השתיה קרה בקושי יש מים

וזהו, אבל בשעה 5_חצי המקום ניסגר וכך מתנהלת השיחה בין פרמולטר הנוכל לבין איש תקשורת  שפרמולטר תמיד מתחנן שיכתוב עליו באתרים דברים חיובים 

איש התקשורת: שלום אני במירון מדוע חדר האוכל סגור בבין הזמנים. ליל שישי ט"ו באב. בשעה חמש וחצי אחה”צ
פרמולטר: לא.  היה לחץ מהבוקר ועכשיו מנקים ויפתח תוך שעה
איש התקשורת: אני פה במירון מהבוקר נפתח המטבח רק ב12 וחצי. 
פרמולטר: לא. ניפתח בבוקר לארוחת בוקר ונסגר לחצי שעה בין חלבי לבשרי
איש התקשורת: הבן של קרליבך אמר לי בשעה 9 בבוקר שיפתח רק ב 12בצהרים
פרמולטר: את קרליבך מענין רק כסף הוא לא יודע מה נעשה במטבח במירון 
איש התקשורת: מענין שאלתי כמה אנשים אף אחד לא ראה את המטבח פתוח בבוקר ובטח לא היה חלבי שם בקושי אוכל לבהמות יש שם 
פרמולטר: בא תראה מה נשאר חלבי מהבוקר 
איש התקשורת: אני יורד 
פרמולטר: תמתין שאני יתקשר אני יצאתי כרגע. 

בשעה 10 בערב  טלפון לפרמולטר ממנהל אירגון חשוב בארץ: אני במירון המטבח פתוח אני רוצה להראות למשפחתי את החסד שאתם עושים

פרמולטר: אני עייף המטבח בבין הזמנים פתוח מהשעה 7 בבוקר עד 10 בלילה עכשיו מנקים 

ליל שישי. ט”ו באב. בין הזמנים אלפים הגיעו למירון וכוס מים קרים בקושי היה במירון 

גנבים אתם מחזיקים נכס של הציבור ולא נותנים שירות מינימלי לציבור

לא מדברים על ארוחות בחינם - רוצים בס”ה פינה שקטה לקבל שתיה חמה תה. ולשבת בשקט, אבל אתם תמשיכו לאסוף מליונים ולחלק אוכל פג תוקף 

עכדיו תבינו מדוע פרמולטר מפחד מההפקעה במירון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.