רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 במאי 2015

מכתב גלוי למשה גרילק: תיזכר לדראון עולם כמשתף פעולה עם האויבים אתה מבזה את היהדות החרדית

לכבוד משה גרילק
 
ראיתי את המודעה בבלוג של שאולזון שאתה עומד להשתתף באירוע שמטרתו לכפות על ישראל להקים מדינה פלשתינית, כמובן שיהיה שם כשרות של שמיטה לחומרה, ממש כמו בסעודת אחשוורוש שהביאו גם אוכל כשר ליהודונים שהשתתפו וידוע מה גרם לכל גזירת המן.
 
ואני שואל אותך כיהודי חרדי מבטן ומלידה השתגעת? מילא פרומן בתו של מטורף מיזרוחניק עליהם אין לי קושיות כל השקפתם עקומה מהיסוד, גם בעד ישראל וגם עורכים היתר מכירה לגויים,  אבל שיהודי חרדי עם השקפת עולם בריאה ישב עם מרצחים שונאי ישראל?
 
אני רחוק מלאומיות ומלאומניות ודווקא בגלל זה אני כותב זאת מדם ליבי, היכן השכל הישר שיש לך שיהודי חרדי, יתן גושפנקא לכזה דבר שהתוצאות הישירות שלה זה התבוללות וכל המרעין בישין האחרים והבאת עוד הסכם נורא עם שפיכות דמים כמו שראינו אחרי גוש קטיף ואוסלו.
 
היכן החכמה החרדית נעלמה לפתע פתאום. הרב שך היה נותן לך לעשות כזה דבר? הוא היה מגלגל אותך מכל המדרגות על מעשה נבלה שכזה.
 
משה גרילק אמליץ לך את הפסוק על עדת קורח סורו נא מעל אהלי האנשים הרשעם האלה ואל תספו בכל חטאותם!
 
השמר לך מללכת למאורת פריצים זאת, וכי שכחת הרב גרילק את מאמר הגמרא שחכמי ירושלים לא היו נכנסים למסיבה לפני שבררו מי הם היושבים בה, טעיתי בך שנים רבות והחשבתי אותך לאדם חכם. חבל שזקנותך מביישת את בחרותך.
 
ישראל דוד מ.
פסגת זאב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.