רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במאי 2015

אצל פירר אם אתה ערבי או חילוני תקבל תור מיד אם אתב חרדי עליך להמתין ששה שבועות

מאת חרדי

ככה זה כשהאף למעלה, משחקים משחקים חושבים שככה נראים חשובים יותר ואולי הוא למד זאת מרבו הנוהג להכנס באיחור של שעות וחושב שככה הוא רבי גדול יותר, אז הוא דוחה כל מפגש בכמה שבועות להראות איזה תור ארוך יש אצלו

ותשמעו סיפור. אחד הגבאים של החצרות הידועות מבניברק התקשר למזכירו של פירר וביקש תור לפגישה לכמה דקות , המזכיר אומר עוד שש שבועות יש לי תור עד אז הכל תפוס, הגבאי התחיל ללחוץ וטען כי זה דחוף, ולבסוף התרצה וקיבל תור לעוד שלושה שבועות

כששמעתי על הדבר, התקשרתי למזכירות של פירר ואמרתי קוראים לי כך וכך ואני מתגורר בצפון תל אביב מתי יש תור לפגישה,  ומה הפלא היה תור לאותו היום בערב 

אחרי כמה דקות התקשרתי שוב ואמרתי שאני ערבי גר בכפר קאסם ורוצה פגישה, ומה הפלא קיבלתי תור לעוד שלוש שעות 

הגבאי התקשר למזכירו של פירר ושאל למה כשאתה שולח אלי אנשים אני צריך להכניס באותו יום לרבי וכשאני צריך אצלך תור אתה נותן לי לעוד שלוש שבועות, וסיפר לו את מה שעשה ואיך שקיבל תור לאותו היום, המזכיר 'התנצל' ואמר חבל שלא אמרת לי שזה בשביל חילוני או ערבי הייתי נותן לך לאותו יום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.