רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בפברואר 2015

מדוע זו הפעם הראשונה בחיי לא אצביע ג'

לכבוד לוחם מלחמת ה' בגבורים
ר' חיים שאולזון הי"ו

אני כותב לך בכאב, מפני שזו פעם הראשונה בחיי שלא אצביע ג', זה כמה סיבובי בחירות ביקשתי לא להצביע ג' אבל לא מצאתי אלטרנטיבה, ולא להצביע כלל חשבתי כי זה אסור שמא יגבר כח השטן וראינו בבחירות לפני שנתיים בשל חסרון כח מה קרה. גם עתה אם לא היתה אלטרנטיבה הייתי ממשיך לבחור ג' בלי רצון בדלית ברירה

מדוע אני לא רוצה להצביע ג' מפני שהם פוגעים בי ובקהלתנו ובעוד כמה קהילות מבזים את רבותינו ואין על זה מחילה, המנהג שאסור לפרסם בעיתוני ג' שום דבר על מי שמעולם לא חטאו, רק מפני שיש איזה מתחרה באותו שם או בערך אותו שם כבר הדבר אסור ואין צורך בדוגמאות מי כמוך בקי בכל אלו

אני חסיד סלאנים, וכמה פעמים הבאתי ידיעות חשובות ל'המודיע' ולא הדפיסו, הבאתי מודעות בתשלום מלא ולא הדפיסו, אז מדוע עכשיו בערב בחירות שאתן להם את קולי, אם בכל השנה אני פסול ואסור להם, גם בבחירות שלא יפנו אלי

הפעם ב"ה יש למי להצביע ונראה כי יעברו את אחוז החסימה, יודע אני על ציבור גדול של חרדים אשכנזים שמחמת סיבות כאלו החליטו כי הפעם ילמדו לקח את מחרימנו, אולי אם יפלו לחמשה, יבינו כי צריך לעשות סוף למנהג מכוער זה

(השם במערכת)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.