רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

ווארטים


בתפילת שחרית אחרי ובא לציון אומרים קדיש שלם, כי כל הציבור עדיין נמצא בבית הכנסת,
אחרי קוה, קדיש דרבנן, כי רק הרבנים נמצאים בבית הכנסת,
אחרי עלינו לשבח, קדיש יתום, כי רק היתומים נשארו בבית הכנסת.

חב"ד חוגגים סיום הרמב"ם.
הספרדים את סיום הש"ס.  הליטאים את סיום הירושלמי.

יו״ר העם אתנו חה״כ אלי ישי קורא הערב לדרעי להצטרף למפלגתו ומוכן לשריין עבורו את מקום מספר 3 ברשימה

שר החוץ של ארה"ב קרי, יגיע הערב לארץ בניסיון להשיג הפסקת אש בין ישי ודרעי.

לכבוד חתונת הבת של לבייב:
אבא בוכרי לבן: אני רוצה למצוא לך כלה
בן: לא...
אבא: ואם זאת בת של לבייב?
בן: אז כן...
אבא הולך ללבייב...
אבא: אני רוצה שהבת שלך תתחתן עם בן שלי!!!
לבייב: לא
אבא: חבל כי הוא סמנכ״ל של בנק ישראל...
לבייב: אז כן
אבא הולך לנגיד בנק ישראל...
אבא: אני רוצה שהבן שלי יהיה פה סמנכ״ל
הנגיד: לא...
אבא: חבל... כי הבן שלי חתן של לבייב...
הנגיד: אז כן...
ככה בוכרים מסתדרים בחיים
יום טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.