רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 ביוני 2014

האנס של ארנפלד במירון בל"ג בעומר עבר על איסור אשת איש ובאדר השנה היה גט

מאת מירונער

זה לא ייאמן עד לאן זה מרחיק ומה קורה במקום הזה שצריך להיות קדוש אבל הפך למקום של בילוי ותענוגות ומעשים שה' ישמרנו, הדברים הגיעו עד כלדי שבירת משפחות

במירון מטבח הרחקת [הכנסת] אורחים בראשות הרב פרמולטר&קרליבך, שאמור לשרת יהודים המעוניינים להגיע למקום קדוש לשהות שם בקדושה.
בל״ג בעומר שנה שעברה ביום הקדוש במירון אחד המנהלים [כן, זה שאנס את ארנפלד] חמד את אשת אחד המתנדבים ועשה מה שעשה והתחייב בכרת.  הגט היה בכ״א אדר א השנה. הבית נהרס
אבל מה שמדהים, אותו נבל בל״ג בעומר עמד בפתח המערה וצעק לכבוד ר' שמעון
איכס די די לטינופט במטבח במירון

מחר נספר על מה שנעשה במטבח בר״ה. בחדר 9 מעל הציון, ולמה המתנדבים באים לשם

תגובה 1:

  1. ברית בנינו לבין מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא.
    ,,ושמרו בני ישראל את השבת לעשות את השבת לדורותם ברית עולם:ביני ובין בני ישראל אות היא לעולם"(חומש שמות לא,פסוקים-טז-יז),,ויאמר ה', אל-משה לאמור. ואתה דבר אל-בני ישראל, לאמור, אך את-שבתותיי, תשמורו: כי אות היא ביני וביניכם, לדורותיכם--לדעת, כי אני ה' מקדשכם. ושמרתם, את-השבת, כי קודש היא, לכם"(חומש שמות פרק לא,יג)השבת היא ברית ביננו לבין ה'.כשאנו מפרים את הברית,אז אנו יותר לא בני ברית עם ה'.ואז השמירה מעלינו מסתלקת,וממילא אויבינו יכולים,תנחשו לבד את ההמשך.כשיהודי חוטא הוא עלול לפגוע בכל עם ישראל.
    משל למה הדבר דומה:לספינה ששטה בים,והנה איש אחד החליט לקדוח חור בתאו בקרקעית הספינה,נגשים אליו חבריו ואומרים לו,מה אתה עושה?
    אתה תטביע את כולנו.
    והוא משיב להם,מה אכפת לכם?אני קודח חור בתא שלי.
    ואמרו רבותינו:אם שומרים כל ישראל שני שבתות מיד נגאלים.
    ומי שלא לומד תורה(מקרא,הלכות,תורה שבכתב ותורה שבעל פה),כי הוא אומר אם אני ידע,אני יצטרך לקיים,עכשיו שאני לא יודע,אני לא צריך לקיים,יקבל עונש כפול,גם על זה שלא למד,וגם על זה שעבר על ציווי התורה.
    :-)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.