רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 באפריל 2014

לופוליאנסקי בזכות המחלה הקשה שפקד אותו הוא ייענש בפלילים אבל לא יישב בבית הסוהר

ה' ישמור ויציל כל יהודי ממחלות כאלו ואני מאחל כאן לשניהם לאורי לופוליאנסקי ולאברהם פיינר שה' יצילם מן הצרה הקשה הזו, השאלה היא האם הם חולים רק לכבוד בית המשפט או שהם חולים באמת, בעולם החרדי רגילים אנו שכל בחור בגיל צבא הופך להיות משוגע מביא גם מכתב מרופא כי הוא חולה נפש, מעדיף אני שהם חולים בגלל בית המשפט ולא חלילה מפני שזה אמת, מפני שאם הם חולים באמת ליבי יוצא אליהם כואב הלב כששומעים שיהודי חולה במחלות הללו

במשפט הולילנד פנה אתמול השופט לתובע וביקש שיגיע עם עורכי הדין של הנתבעים לופוליאנסקי ופיינר להסדר של פשרה על העונש מאחר והם חולים והוא מתקשה לשלוח את מי שחולה במחלה הידועה לבית הסוהר, הוא מדגיש שהם צריכים להיענש בצורה חמורה אבל לא לשבת בבית הסוהר מפני שבמצבם בחוץ קשה יותר מבבית הסוהר

קשה לדעת על כמה יתפשרו, מפני שהתביעה ביקשה שישלחו את לופוליאנסקי ל-6 שנות מאסר, גם אם הם ירצו שנתיים זה הרבה הרושם הוא כי הם יגיעו לפשרה על עבודות שירות של שנה או שנתיים קנס גבוה או משהו כזה

מה שלא הבנתי בדברי השופט שנימק כי מאחר והם לא לקחו כסף לעצמם והם חולים אז הוא מעדיף שלא יישבו, פירושם של דברים שאם הם כן היו לוקחים לעצמם אז הוא בעד שיישבו למרות שהם חולים במחלה הממארת?

ובנוסף, מהיכן יודע השופט שהם לא לקחו לעצמם, נכון שהצ'ק היה על שם המוסדות הללו, אבל איך שהמוסדות הללו פיצו את לופוליאנסקי ואת פיינר את זה לא חקרו, הנוהג שבעולם הוא שמקבלים אחוזים או הטבות אחרות

לופוליאנסקי חילל את ה' בכך שהסכים לקחת את המיליונים הללו ביודעו כי זה שוחד, ולולא מחלתו הוא צריך היה להיענש מפני שכאיש ציבור הוא נושא באחריות שממנה הוא לא יכול לברוח, עליו לשלם על כך. אסור לנו להעלים עין מדברים כאלו מפני שאחרת הנציגות החרדית תסתאב עוד יותר, אנשי ציבור חייבים לנהוג במשנה זהירות מפני שהם לא פוגעים רק בעצמם אלא בציבור החרדי כולו

עד אתמול לא ידעתי כי לופוליאנסקי חולה במחלה הממארת ולכן לא התייחסתי לחלק הזה, עכשיו שאני יודע ולמרות שהוא מחבל ואיש הרב אלישיב אני מאחל לו מכל הלב בריאות שה' יצילו מן הצרה הזו

מכיר אני אותו עוד מתקופתנו יחד בישיבה לפני 45 שנה למדנו יחד ובאותו שיעור, ממקורו הוא חיפאי

3 תגובות:

  1. זה שלא ידעת לא אומר שהוא לא היה חולה.
    אז לידיעתך - הוא היה חולה עוד קודם שהתפוצצה כל הפרשה.
    ולגבי השוחד - אני מבינה שאתה ניזון מהתקשורת - אבל הכסף המדובר כ"שוחד" ניתן ליד שרה כמה שנים טובות לפני, כך ששוחד ודאי שזה לא היה, אולי אח"כ כשרצו לקדם את הולילנד אז היה כאן אלמנט של הכרת תודה, הצילום של הצ'קים עם תאריך הקבלה שלהם הוגש לבית המשפט שמשום מה בחר להרשיע אותו בכל מכל מחיר... אבל מידיעה ברורה - אין הרבה אנשים ישרים כמוהו!

    השבמחק
  2. הוא היה חולה כבר לפני כמה שנים (בערך 5) ועד כמה שידוע הוא יצא מזה בזמנו
    שה' ישלח לו בריאות איתנה ואריכות ימים אמן

    השבמחק
  3. הרב אורי לופוליאנסקי צדיק, אני מאחלת לו שיבריא במהרה ויצא נקי, אין במדינה אני חושבת אדם שלא נהנה מארגון יד שרה, שהוא ה קים.... הוא איש צדיק ורק טוב אני מאחלת לו. החלמה ובריאות איחנה וימשיך לעשות חסד...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.