רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 באפריל 2014

על מה דיברו בשלש סעודות בוינציה?

מאת ישיבישער

סיפור שהיה בשבת בשלשודעס בוונציה.
שבת. שעת בין הערביים. ישבו להם יהודים בסעודה שלישית , בשעת רעווא דרעווין.
לא היה ביניהם שום קשר .חסידים ואברכים ליטאיים, חרדים חדשים ובחורי ישיבות שכל המחבר ביניהם היה בית חב''ד בוונציה.
לפתע אחד החל לומר: "קראתי השבוע בשאולזון..." הס הושלך בקהל , אנשים זעו בכיסאותיהם באי נוחות: ''שאולזון?! מה זה שאולזון?" ואז פנה אותו בחור לאברך חסידי שישב על ידו
"אתה, אל תגיד לי שאתה לא קורה שאולזון..." 
"אני ?!  מה פתאום !"
"טוב, אתה יודע מה? מידי פעם, אבל רק על הרב'ה שלי..."
וגם אתה קורא - נכון?" פנה הצורב לאברך משי שישב מאחור
"כן אני גם קורא.. היום כולם קוראים שאולזון זה נייעס חם..."
"כן באמת הנייעס אצלו הכי מענין" הצטרף לשיחה אברך מחסידות אחרת.
"ומה שהוא כותב על אהרונוב בכלל מעיף" הוסיף החבדצ'קער שישב שם
וכך הם נתנו לשבת המלכה לחלוף מעליהם תוך שירת ידיד נפש
סיפור שקרה באמת

6 תגובות:

  1. שאתה טיפש , ידעתי מזמן, אך עד כמה, גילית בכתבה הזאת.... אתה משוויץ בכך שיהודים נתנו לשבת פרשת קדושים לחלוף על פניהם תוך כדי שירת ידיד נפש...כנראה משמים לא רוצים שדבר בשמך יהיה לו איזה שייכות עם קדושה...
    ליבי ליבי עליך!!!
    אגב, מה עם האדמו"ר שאמור להחקר ביום רביעי? כבר חצי שנה ויותר אני ממתין.
    תושב רחוב שאולזון.

    השבמחק
  2. אני איתי שם והכל נכון שאולזון הכי חזק בנייעס

    השבמחק
  3. באמת הנייעס הכי חם (חוץ מגור שמאז שהם משלמים לך פתאום נגמרו שם השחיתויות,חתיכת צבוע מתיפייף שכמותך)

    השבמחק
  4. למה אין לך אומץ לפרסם את התגובות על כך שהפסקת להכניס לגערעס???
    מה קרה שם האם שילמו לך כל כך הרבה או אולי איימו עליך? אה? מה קרה שם?
    פחדן צבוע וכלומניק שכמותך! עלה והצמח יא יוצמח...

    השבמחק
  5. חולה כבוד!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.