רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בינואר 2014

משרתי השירות הלאומי בני המגזר החרדי המצטיינים נפגשו עם נתניהו

מאת חרדק

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הבוקר מפגש מיוחד עם משרתי השירות הלאומי, בני המגזר החרדי שנבחרו כמצטיינים לשנת 2013. בין המצטיינים: יוסף אברהם מבאר שבע שלווה בני נוער בסיכון, עידן יפרח מאופקים ששרת בארגון יד שרה, ישראל לוגסי מאשקלון ששרת במד״א כנהג אמבולנס ופרמדיק, חיים יעקב מאשדוד שסייע לקשישים, שמואל דב רוסט מאשדוד ששרת במחלקה האונקולוגית של תל השומר. ראש הממשלה אמר למתנדבים:״אחת המטרות שלנו היא להוריד את המחיצות בין החלקים השונים של עם ישראל ואני רואה בכם ממש חיל חלוץ בעניין הזה- לעזור לא רק לשלב את הציבור החרדי בעשייה שהיא משמעותית לחברה ולבטחון של מדינת ישראל, אלא גם להוריד מחיצות ולסלק סטיגמות. אני מאמין שאנחנו ערבים זה לזה וזה מה שאתם עושים- ערבות הדדית, גמילות חסדים-כל הערכים היסודיים שהם בשורש האומה שלנו והאמונה שלנו. אני רוצה להודות לכם על זה. כל אחד עושה זאת בתחומו ואני שמח לראות שאתם מתנדבים למשימות המרכזיות שעומדות בפנינו היום.״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.