רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

מרן הגראי"ל ור' חיים קנייבסקי במפגש פסגה החליטו כי הולכים למלחמה עד הסוף לא רוצים עוד כל קשר עם בני קרח מסלקים את המחבלים מן הכוללים מדובר בחוטאים ומחטיאים

מדובר בחוטאים ומחטיאים לא היה על זה כל וויכוח ביניהם והגיעו מהר מאוד למסקנה כי עם כאלה יש רק דרך אחת לסלקם, ואין להתחשב כלל באיומי משרד החינוך שלא יתנו כסף, בין כה וכה הם הורידו את התקציב כמעט לאפס אז מה שהם מסוגלים לקחת אפשר להשיג ממקורות אחרים, במיוחד לאחר שיסלקו את המחבלים יהיה מספיק כסף לכולם

היתה זו יוזמתו של ר' חיים קנייבסקי שהחליט כי הוא יגיע לביתו של ר' אהרן לייב שטיינמן להיוועד עמו, הוא ביקש להכריז על החלטה יחד, זו היתה הפתעה כי בדרך כלל ר' חיים קנייבסקי אינו מגיע לביתו של הגראי"ל, ולכן הכל המתינו לראות לשם מה הוא מגיע

המפגש ערך לא יותר מרבע שעה שכולה הוקדשה למחבלים ומטרותיהם וכיצד נלחמים בהם, בחדר היו רק כמה בודדים ביניהם ר' דוד שפירא, ר' ישראל פרידמן, ור' אליהו חודר

גדולי התורה דנו במה עדיף להמשיך לשבת עימם יחד בכולל או להיפרד והגיעו למסקנה כי חייבים להפרד מפני שמדובר במי שמביאים מחלוקת לכוללים ובמקום ללמוד עוסקים במחלוקת לכן זו חובת השעה לומר להם הפרד נא ככה יוכלו לשבת וללמוד להתרכז ולהתעלות

עוד הוסיפו שאפילו מי שאינם מדברים בכולל רק לומדים הם בגדר של חוטאים ומחטיאים והשפעתם רעה על הכלל כולו ואסור שיהיו שם

ובאשר לאיומי הממשלה החליטו הגדולים כי הם לא מפחידים אותם ובנוסף הכוללים הם עצמאיים ואינם תלויים באף אחד והם מחליטים מה ואיך ילמדו. כל כח משרד החינוך בענין הכוללים הוא רק לענין מספר השעות של הלימוד אבל לא על התוכן וגם לא על מי, הם אינם יכולים להכתיב את מי לקבל בכולל מפני שהם אינם מממנים היום עשרים אחוז של ההוצאה ובמקומות מסויימים בקושי חמשה אחוז, היכן שמשלמים ארבעת אלפים שקל לחודש, המימון הממשלתי הוא בקושי חמשה אחוז, ולכן אינם יכולים לאיים על אף אחד

יצויין שכבר סילקו קבוצה ועוד כמה יקבלו היום הודעה כי מראש חודש הקרוב לא יקבלו עוד כל מימון מהכולל ושיחפשו מקומות אחרים

5 תגובות:

  1. שיקימו קהילה לעצמם עדיף להיפרד מאשר לשבת יחד ולריב, לעולם לא נצא מזה אם נהיה יחד, חכמים מרנן ורבנן המבקשים להפריד, המחבלים מעוניינים לחפור בתוך הכוללים ולעשות נפשות כמו אותו תוקף את מרן הגראי"ל שבא ממשפחה שאינה מחבלית אבל הוא הפך למחבל בבחינת הגעווארענער איז ערגער פון א געבארענער, אסור לאפשר מסיון בתוך הכוללים זה מה שהם רוצים מפני שמספרם היחסי מועט ככה הם יגדילו את האחוז שלהם, ועוד המחבלים הכל עושים באלימות בצעקות בבזיון התורה אז מי צריך את זה שיהיו עסוקים עם עצמם ואז תבא מפלתם, כל עוד יש להם אוייב משותף הם חזקים ביום שייאלצו לדאוג לעצמם בלבד הם יכו אחד את השני ויעשו לעצמם סוף

    השבמחק
  2. מה זה הדורסנות הזאת? גדולים שמבזים גדול אחר שיש לו אלפי תלמידים, צריכים לעשות תשובה.

    השבמחק
  3. רואים עליך (האנונימי האחרון) שהנך מתוסכל ומתוסבך (כמו שאר חבריך) וסותר את עצמך מיניה וביה ומעליל עלילת שקר נפשעת כדלהלן:
    האם בידיעה שהביא חיים על החלטת הרבנים להתנתק, מובא איזה שהוא זלזול בר' שמואל???!!!
    מילא אם היית מדבר על העסקנים, ניחא, אז מה שיוצא שאתה לא מתבייש ומעיז להוציא עלילה שקר נפשעת שאין כמותה.
    וכעת לתסכול ותסבוך והסתירות שלך, לו היית טוען שהדורסנות והזלזול נעשו על ידי עסקנים, עוד הייתי מבין, אבל אם אתה מודה שיש כאן גדולים, אז מדוע הנך לא חושב שאם רוב ורובם של הגדולים כך החליטו, אז כך צריך להיות, אלא מאי, הנך מתוסבך ומתוסכל וברור לי שכל זה משעמום וברור שהנך לא לומד מילה אחת של
    תורה ויראת שמים, כך שבוודאי, אם יש צורך שמישהו יגן על ר' שמואל, אז ברור שאתה לא הכתובת.

    השבמחק
  4. למה כולנו לא מרגישים ומודים, שהמחלוקת של העסקנים-של-הרבנים בכלל לא לשם שמים!!! כבר גועל נפש!!! השתגעתם? נמאס לנו מהעסקנים האלו, המושכים את הרבנים לעשות שטויות כאלו, בושה וחרפה ליהדות עם אלו מנהיגיה, כל הקמפיין המסריח, מתחיל מלמעלה מהראש.

    התרגדיה הזאת מזכיר לי משהו, מזכיר לי את תקופת סטאלין ברוסיה האדומה!! גם תגידו לי כל החכמים ונבונים, איפה היה כל האש והמרץ הזה והכסף כשנלחמו הגדולים באייפונים, באנטרנט, בחוסר הצניעות ב"שאל" וכד’? הרי באו מים עד נפש. למעשה אין לנו ברירה חוץ מ"לא" להשתתף בבחירות, שכל מטרתה לבזות תלמיד חכם א' רק משום שהוא לא מבני ברק, עיר התירות והמחלוקת.

    אני פשוט יושב ומשתומם, למה כולנו רואים שרק צד אחד מהאנשים מעיר התיירה, משמיצים, והורסים היהדות החרידית, ומלשינים, ומדברים לשון הרע, ומגנים, ומוציאים שם רע, וכו', והצד השני מירושלם שותקים כמו צדקים, ומקבלים הכל באהבה גמורה כמו "ערליכע אידון", הגמ' אומרת עליהם נאמר הכתוב "כצאת השמש בגבורתו וגו'" ושותק פיו בשעת מריבה, ובפרט הכא שהמחלוקת מוכח שאינו לשם שמים, כל הריב אך ורק לשם כבוד של: העסקנים-המנהגים-את-הרבנים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.