רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 בנובמבר 2013

מדוע בחתונות נכדי האדמו"ר מגור הולך ומתמעט הציבור הם לא מוצאים עוד ענין שם

מאת גערער

אתה מרבה לעסוק לאחרונה בסיפור האורגניסט שהגיע או לא הגיע לחתונה ועל ענייני התזמורת, אך יש משהו רציני וקריטי בהרבה: הציבור שמגיע לחתונות גור האחרונות הינו קטן משמעותית מהחתונות הקודמות, והוא קטן והלך מחתונה לחתונה.

ולא מדובר במשהו שניתן להחביא, כי כל מי שכן הופיע בחתונות האחרונות התפלא מיד מדוע הציבור קטן משמעותית מחתונה לחתונה.

ולמה הקהל המשתתף הוא דליל?
לעובדה שרק קהל קטן טורח להשתתף בחתונות האחרונות ישנו גורם אחד ויחיד, וקוראים לו האדמו"ר מגור.

כי נמאס לציבור מכל השחיתותיות שמסביב לאדמו"ר.

כי החתונה עצמה משעממת את הציבור, כי אין בה תוכן יהודי אמיתי, וחוץ מטייל ווין (=חלוקת יין) האדמו"ר לא יודע לעשות כלום. וכידוע עיקר גדלותו של האדמו"ר שליט"א בהנהגה היא הטייל ווין.
העוילם לא גוילם
הציבור מתרפק על העבר, עת זכרנו ימים מקדם, שעה שבעל הפני מנחם ז"ל היה עורך חתונות, מה נאדר היה מראהו, וכל החתונה היתה התעוררות לעבודת השם, והשאר היה טפל. ומה היום? אפס, לא נשאר מזה כלום, יש את כל המסגרת מסביב אבל אין נשמה. אפילו לא כקוף נגד אדם.

העיולם לא גיולעם כמו שהרבי ובניו חשבו, הציבור יודע לזהות ולהריח ולהבדיל בין אישיות רצינית לאישיות נבובה. ומה לעשות שכיום הציבור פשוט מתבייש במנהיג שלהם ובהתנהלות מסביב. וזה כולל גם את האדוקים שבחסידים.

מה לעשות שאין לרבי מה למכור חוץ מגלגול עיניים צדיקני, ומה לעשות שהציבור הגוראי הפסיק להאמין בהילה המטופשת האופפת את האדמו"ר. זה לא מכיל משהו אמיתי.

3 תגובות:

  1. כל יום חתונה שם. לא?

    השבמחק
  2. צודק גם צודק
    ואני מסתכל עע כבר מספ שנים שאני לא מגיע
    אני נזכר שבחתונה האחרונה שהייתי הבית מדרש היה מלא ומרשים
    זה היה נראה כמו מידשאה אחת ענקית. מחזה בהחלט נדיר
    והגיעו פה ושם אדמורים ״קטנים״ בקושי הרבי התייחס אליהם
    לעומת זאת כשהגיע הרבי מבעלז הרבי קם לכבודו. והושיב אותו מצד השני של החתן
    ואז הרבי פזל לכיוון הבעלזער במבט של תינוק שמשוויץ ובסקרנות לראות את תגובתו של הבעלזער על רכושו הענק
    הרבי היה כולו מדושן עונג
    אותי זה הגעיל
    זה היה החתונה האחרונה בה השתתפתי

    השבמחק
  3. עצוב לי להגיד שכחסיד גור אני מסכים איתו לגמרי אבל זה לא מדויק כי היה עוילם גדול בחתונה האחרונה ... מה שהוא כותב זה מה שעבר לי בראש אבל בתכלית אני אגיע גם לחתונה הבאה ולא בגלל שאני מפחד שיזרקו אותי אלא לחץ חברתי .. אבל בגדול התעוררות רוחנית לא הרגשתי כמו בחתונות קודמות ... אבל מדי פעם אני חושב לעצמי שבזמן שאני הייתי בחור אצל הבית ישראל זצוק"ל גם אנחנו הבחורים היינו אחרת ... אי אפשר לזרוק את כל חסרונות הדור על האדמו"ר שליט"א ... הדור היום הוא הרבה יותר חיצוני רדוד וחצוף וכמו העדר כך ההנהגה .....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.