רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

גור מתכננת שבת של הרבי עם עשירים ביוון

בימים אלו מסתובב יונתן בורנשטין בארצות הברית אצל עשירי ונכבדי גור לבקשם לבוא לקחת חלק בהתכנסות הגברים בגור שיהיה ביון

לטענתו, מי שיגיעו יזכו להיות שבת עם הרבי, מי שיתן סכום מסויים אף יזכה ליחידות עם הרבי לזמן שעדיין לא נקצב, הרבי יאכל עם העשירים כל השבת והבטיח כי תהיה זו שבת מרוממת מאוד

בגור כבר עשו דבר כזה בעבר, אבל עכשיו בשל המצב הכלכלי הקשה בשל הקיצוצים הגדולים בישראל, מחפשים כל דרך לעשות כסף, והגימיק עכשיו הוא תן מה שיותר ותזכה לשבת קרוב יורת לרבי, מי שיתן מעל סכום מסויים אף יזכה לזמן רב יותר עם הרבי לבד

יונתן בורנשטיין מנסה לפתות את העשירים בכל מיני הבטחות של קירובים אצל הרבי אם יתנו כסף

אין לי טענות אליו בענין הזה, הוא ממלא את תפקידו

2 תגובות:

  1. לא התמזל לי להוולד גורי גם הייתי בן עניים פשוטים מהסוג שהבייססרול נ"ע לא 'קירב'.
    אבל אני מאוד מעוניין להיות סמיטשיק-קאמאנדאנט ולפקד על חמישים אברכים מיוחמים מתי איך וכמה.. כי זה עיסוק מלא עניין וריגושים.
    כהיום אני ב"ה בעה"ב בר אוריין יודע בשיחות הצדיקים ואמיד שיכול ומוכן לשלם עבור המינוי.

    השבמחק
  2. טיפש מי שתורם לגור.הרבא שלכם לפי מגזין פורבס שווה מיליונים,
    הוא רוצה לנהל חצר כמו פריץ שישלם בשביל הכבוד
    פארייר מי שתורם או משלם "כויללס "
    לדעתי הוא צריך לשלם לכם על הסבל הרב שאתם חווים להיות תחת שלטון עריץ

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.