רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 ביוני 2013

אריה דרעי ואחיו משחקים משחק ברוגז להפיל את האחים יוסף

הזכרון של הציבור חלש, כשאריה דרעי אומר כן הוא מתכוון ללא, ומי שכבר הספיק לשכוח נזכיר לו מה הוא עשה להרב עמאר, אמר לו כי הוא נאבק בשבילו ולמעשה עשה הכל לטרפדו, לכן כשאריה דרעי צועק אני נגד אחי הוא מתכוון לאחיו, מה שהוא עושה זה משחק ולכן הצעדים שלו חשובים מאוד, הוא משחק אותה ככה בשביל שבסופו של דבר יבחר אחיו

אז בואו נספר לכם מה קורה בבית הרב יוסף שם כבר לא מאמינים לדרעי דוקא מפני שהוא אומר כי הוא רוצה כי מי מבני הרב יוסף יהיה הרב הראשי, הוא משחק עם כל אחד ואומר לו אחרת, הוא אמר לאברהם כי הוא בעדו ואמר ליצחק כי הוא הכי מתאים ורוצה שהוא יהיה ובו זמנית מסכסך ביניהם ואומר לאחיו אתה תרוץ תוך כדי שאני יצהיר שאני נגדך משחקים ברוגז ככה נשיג בסופו של דבר מה שאנו רוצים

תרשמו כאן, בני הרב עובדיה יוסף אף אחד מהם לא יהיה הרב הראשי הספרדי הבא, הם יפסידו, השאלה היא אם לדרעי או לשלמה אליהו, מה שבטוח, עד לרגע האחרון ישחק דרעי את המשחק על מנת להבטיח כי אחיו הרב הראשי הבא

הבעיה של דרעי שיודעים ומכירים בבית הרב יוסף מה כוונותיו והם עושים עכשיו הכל לטרפד זאת. אבל אם תכניותיו של דרעי יעבדו כפי שהוא מתכנן, אחיו יהיה הרב הראשי הבא

תגובה 1:

  1. שאולזון היקר,
    בפעם הראשונה, חשבתי שזה היה טעות כתיב, אבל עכשיו שזאת הפעם השניה אני רואה צורך להעיר.

    קוראים לו הרב שמואל אליהו, ולא הרב שלמה אליהו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.