רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2013

בנו של הרב עובדיה יוסף פיטר עובד כי סייע ל'יהדות התורה'

אני מביא את הידיעה בשביל להבין מה יקרה אם הוא יישב ברבנות הראשית, מסכנים יהיו המשגיחים אם לא יעבדו ויצביעו ש"ס

ביה"ד לעבודה קבע: הרב של חולון, אברהם יוסף, פעל שלא כדין כשפיטר משגיח כשרות

בנובמבר 2008 פרסם "הארץ" תמליל שיחה בין חיון לאברהם יוסף, לפני ההודעה על פיטוריו באוקטובר. השיחה התקיימה לאחר שנודע ליוסף שחיון הדביק מודעות תמיכה באגודת ישראל במערכת הבחירות המקומיות בעיר. את חיון ייצג עו"ד משה יצחק אוסדיטשר.
 
בין השאר אמר יוסף לחיון: "אתה לא תעבוד אצלי. אתה רוצה לתת מכות לאבא שלי, ואני אעסיק אותך אצלי? אתה מעלה על דעתך?". כשחיון הכחיש שהוא פועל נגד הרב עובדיה יוסף, אמר לו אברהם יוסף: "תעזוב אותי, שלום ולא להתראות, חפש עבודה אצל אבא שלך...שהוא יפרנס אותך. אתה מפסיק לעבוד מאתמול".
 
השופטת גליקסמן קבעה, לאחר שהופיעו בפניה עדים, כי אברהם יוסף והמועצה הדתית לא הצביעו על תלונות נגד חיון, או על ליקויים בעבודתו. היא דחתה את הטענה שחיון הביעה זלזול ברב עובדיה יוסף וציינה, שנגד משגיחי כשרות אחרים שהיו מעורבים בפעילות פוליטית, לא ננקטו צעדים דומים. גליקסמן קבעה שאיסור המוטל על משגיחי כשרות לעסוק בפעילות פוליטית היא פגיעה בזכות חוקתית לחופש דיבור, חופש התארגנות, בזכות לבחור ולהיבחר.

תגובה 1:

  1. הגר"א יוסף צודק. מצווה לתמוך בש"ס הקדושה. תומכי "אגודת ישראל" יפוטרו וילדיהם יסולקו מבתי הספר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.