רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במאי 2013

מרן הגראי"ל שטיינמן החזיר לי את האמונה ביהדות ובתורה הקדושה

לכבוד חיים שאולזון
עורך בעולמם של חרדים
 
לילה טוב
 
אני עוקב בחודשים האחרונים אחרי הבלוג שלך, כמובן שיש לי דברים טובים לומר לך וגם ביקורת, אבל בכללות אני מצדיע לך על אומץ ליבך ושאינך מפחד לעסוק בדברים שרובם ככולם חוששים מהם, ולכן הציבור מתעניין באתר שלך כי מי שבאמת רוצה לדעת מה קורה בלי פילטרים ושקרים וייחצנות, מוצא אצלך את הכל ובעיקר את האמת. עליך אי אפשר לעשות סיבוב כי אתה הוגן ונותן לכולם את הזכות לדבר והציבור רק מרוויח.
 
לעצם הדבר שלשמה כתבתי לך זה אישיותו הגדולה של מרן הגראי"ל שטיינמן. אני מתפעל כל פעם מחדש לראות מה זה מנהיג ישראל אמיתי, ולא שקרן שעושה פוזות. המכתב של אתמול של הרב שטיינמן על חיזוק בלימוד התורה, הראה לנו הציבור החרדי מה זה מלחמתה של תורה, לא זריקות אבנים ושריפות פחים ולא הפגנות עם זעקות נאצים, אלא הגזירות בגלל שרפו ידיהם מדברי תורה והתיקון לכך הוא אך ורק על ידי לימוד התורה.
 
אומר לך את האמת, היה לי חלישות באמונת חכמים בשנים האחרונות. ראיתי איך הדברים מתנהלים, כמה שקרים יוצאים מבתי מדרשם של גדולים ששלטו בהם משב"קים ונהגים, וכאן לראשונה רואים מנהיג הדור שמדבר אמת שנוגע לו בכל נפשו נושא התורה ולימוד התורה ומה שהוא מבקש תלמדו תורה, תפסיקו להתעסק בשטויות ובהבלי עולם הזה.
 
הוא לא מבקש לעשות מנוי ליתד נאמן ולא מבקש להפגין. כמה פשוט ככה גדול, לימוד התורה.
 
אני יודע שאת אלו חובבי האקשן זה ממש מרתיח. הם מחפשים גדולים שאומרים להם מה לעשות שמסבירים להם שרק אם יהיו הפגנות של מיליון אז הכל יסתדר. זה באמת מאכזב שבשנות האלפיים יש גדול ישראל שדורש ללמוד תורה. לא פשקולים לא הפלס לא אלימות ולא סערות וזעקות גיוואלד.
 
כבר שנים לא זכינו לראות את זה במחוזותינו. התרגלנו לדברים אחרים שגדולים מנפיקים לנו באמצעות לבלרים ובעלי מועדונים. מרן ר' אהרן לייב הפסיק את זה, וכעת רבותי הגיע הזמן ללמוד תורה ובפרט בימי שישי ושבת שאלו הימים הגדולים ביותר לעם ישראל.
 
כי הם חיינו ואורך ימינו ובהם נהגה יומם ולילה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.