רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במרץ 2013

מאמצי על עושה הרבי מגור לעשות טיש בשביעי של פסח - בהבדלה הוא לא יכל לעמוד והתיישב - הוא סובל קשות ברגליים בנוסף על הבעיה החמורה האחרת שמחלישה אותו נורא

קודם ולפני הכל היום זה במודה שהגדולים חולים, אז לא צריך לקחת את זה כאילו שרק הרבי מגור לא מרגיש טוב, רשימת הגדולים שלא מרגישים טוב גדולה וכולם זקוקים לרפואה

הסיבה מדוע אני כותב שורות אלו, אני רוצה שחסידי גור יידעו איזה מאמץ עשה הרבי להיות עימם בפסח, זה לא היה קל בכלל, בשבוע שלפני פסח היה חשש מאוד רציני שהרבי לא יוכל להכנס לבית המדרש הוא לא יכל לעמוד על רגליו. הוא סובל ברגליו בצורה חמורה מאוד, זה בנוסף על בעיה אחרת שבינתיים לא אכתוב פרטים אציין רק זאת, שהרבי זקוק לרחמים מרובים וטוב יעשו החסידים אם בכל יום יאמרו עוד פרק תהילים לרפואתו של הרבי

אני עושה זאת, מפני שהרבי לא יעשה זאת, החסידים אף אחד לא יעיז כי אחת דתם, לכן במקום שאין איש אני קורה לכל יהודי בכלל ולחסידי גור בפרט להתפלל לרפואתו של הרבי וה' ישלח לו רפואה שלימה

קשה לרבי לעמוד על הרגליים ובהבדלה ראו איך שהרבי לא יכל לעמוד והתיישב, ובשעת כתיבת שורות אלו לא ברור כלל אם יהיה טיש בשביעי של פסח, ומי שילמד את ימי החג לא עברו לצד הרבי לומר גוט יום טוב

הרבי זקוק לטיפול ולא תהיה ברירה הוא יעשה זאת בקרוב ולא נציין פרטים בשביל שלא להכשיל, אם נכתוב פרטים אז יעשו את ההיפך, ומאחר ואנו רוצים בשלומו וטובתו של הרבי מגור נעלים את הפרטים הידועים לנו בתקוה כי הטיפול ייעשה מה שיותר מהר מפני שרק כך ייטב לרבי ואולי יקל עליו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.