רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 במרץ 2013

האמריקאים לא הצליחו לשכנע את שלי יחימוביץ להצטרף לממשלה בגלל שמדובר היה בתרגיל שבישל אריה דרעי

עכשיו מתגלים פרטים מדהימים ממה שהתחולל בעת הרכבת הקואליציה, אריה דרעי משוכנע היה כי הוא יצליח להקים ממשלה עם שלי יחימוביץ וזאת למרות שידע שאין לו כל קשר עימה והיא גם לא אוהבת אותו. הוא פנה לדן שפירו שגריר ארצות הברית בישראל וביקש ממנו שיפנה אל אובמה או אל כל מי שיש לו את היכולת ללחוץ על שלי יחימוביץ, להבטיח לה כי יתכננו יחד איתה תכנית שלום ויכפו אותה על הממשלה, ובכיסה כל הציבור החרדי. דרעי אמר לו כי הרב עובדיה יוסף שלח לומר לו כי הוא יתמוך בכל הצעה של הנשיא אובמה והוא מבטיח כי החרדים האשכנזים יצטרפו תמורת הכורסאות המרופדות שיבטיחו להם, כל ח"כ מן השבעה של 'יהדות התורה' יקבלו איזה תפקיד קוסם והם בכיסם

שלי יחימוביץ ברגע הראשון כמעט וקפצה על המציאה, חבריה שהיו בענינים לחצו עליה לקבל. אבל כאשר קלטה כי מדובר בתרגיל של אריה דרעי וכי הוא זה שבישל זאת היא לא הסכימה בשום אופן לקבל זאת, אבל הבטיחה לאובמה כי היא תהווה רשת בטחון לנתניהו במקרה של תהליך שלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.