רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במרץ 2013

קשה עלי פרידתכם - אשוב אליכם במוצאי יום טוב שני של גלויות בכוחות מחודשים

כבר כתבתי הרבה פעמים ארץ ישראל היא מעל ואין מה שמתחרה לה, ובוכה אני יום יום על שאיני זוכה להיות בה, מאידך יש איזו מעלה קטנה בחוץ לארץ שיש לנו עוד יום, יום טוב. יש מי שרואים בכך עול וחושבים שאני מסכן צריך 'לסבול' עוד יום, ויש מי שחשים ביום כזה תענוג, יום של רגיעה  וחופש, מנותקים מן הטלפון והאינטרנט, אפשר להתרכז, לקרוא בשקט לנוח, אין לי את זה בכל השנה בשל תפקידי כרב שעובד קשה מאוד בשבת, גם כשאני רוצה לנוח לא נותנים לי בשל השיעורים והדרשות, בחורף אין לי כמעט זמן לנוח, בקיץ יש לי שעה עד שעתיים באמצע היום וזהו זה. בליל שבת שיעור, בשבת בבוקר לפני התפילה שיעור, דרשה לפני קריאת התורה של עשר דקות להסביר מה נקרא היום, ולפני מוסף דרשה שיכולה להתארך בהתאם לנושא והזמן, אחר כך אחרי הקידוש והסעודה אחר הצהריים השיעור הגדול שבאים אליה הרבה אנשים גם מבתי כנסת אחרים שנמשך עד מנחה, ולאחריה שלש סעודות וגם שם חצי שעה אני צריך לדבר. ביום טוב אין לי את כל זה, אני מסתפק עם הדרשה בתפילה לפני מוסף פרט ליום האחרון של פסח דרשה ארוכה לפני יזכור, ובנעילת החג שאחרים קוראים לו 'סעודת משיח', ככה שביום לפחות, יש לי מנוחה וזה לא דבר של מה בכך

לכן היום השני של יום טוב בשבילי זה תענוג ולא סבל, ומודה לכל אלו שמרחמים עלי, הלואי שזה יהיה הסבל הכי גדול שלי

שוב אני נפרד, לא מפני שהייתי עושה זאת לולא תורתנו הקדושה מחייבת אותי. מכיר אני את עצמי כי אין לי את הכח להתנתק ורק מצוות התורה גורמות לי לעשות את מה שכל כך טוב, במילים אחרות מכריחים אותי ליהנות מן החיים ואני כטיפש הייתי מעדיף להיות עבד לבלוג

אז חג שמח, אנו בשביעי של פסח ואצלי גם אחרון של פסח שהוא יום גדול יום שמקדמים בו את ביאת המשיח, ישנם המאמינים כי ביום זה יבא המשיח, אז הלואי ונזכה שיתגלה ובמהרה בימינו ולא אצטרך עוד לעסוק במה שאני עוסק שכל מטרתו היא אחת ויחידה לקרב את ביאת המשיח. אני מאמין שרק כאשר אעשה סדר או שאוכיח כי כולו חייב לא תהיה ברירה עוד ומשיח יתגלה ולשם כך אני קיים בעולם הזה, כל אלו שאינם מבינים לשם מה אני קיים, וכפי שכתב השבוע מישהו בוואצאפ כי אני מיותר בעולם הזה אגלה לו ולשכמותו, שכל עוד אני ממלא את תפקידי להלחם בשחיתות החרדית ובמיוחד באותם צבועים המכנים עצמם גדולים והם שפלים ונבזים ואף גרועים מכך, אני ממלא את תפקידי בעולם הזה. ביום שארים ידיים זה סופי, אז אין לי עוד מה לעשות בעולם הזה, פרט אם ייעדו לי שליחות אחרת. אין דבר כזה אדם שהוא מיותר בעולם הזה, אפילו נמלה עצלה אינה מיותרת, אין נברא שברא הקדוש ברוך הוא בעולמו שהוא או היא מיותרים לכל אחד תפקיד שעליו למלא אותם. גם אם יש מי שהיה רוצה שהקדוש ברוך ינהל את עולמו אחרת. ניהול העולם אינו בידי מחבלים או טרוריסטים, אלא בידי אחד ויחיד שרק הוא קובע ולא אף אחד אחר

ולכן כאן אני מתחייב, כי מיד לאחר יום טוב אשוב לעבודת קודש זו בכוחות מחודשים להרבות ולהוסיף במלחמה קדושה זו שתקרב את ביאת גואל צדק ותעשה סוף לכל הצרות ולכל הגזירות ונזכה לגאולה וישועה בקרוב ממש ובעגלא דידן

6 תגובות:

  1. שלום לך הרב חיים שאולזון היכן בית הכנסת שלך בקרנו לאחרונה בבורו פארק ולא מצאנו אותו רצינו לבקרך חג שמח

    השבמחק
  2. תמשיך בעבודת הקודש ביתר שאת ועוז קיץ בריא לך ולכל אשר לך

    השבמחק
    תשובות
    1. מצטרף לברכות, אך מבקש מחיים להקפיד להביא רק חומרים אמיתיים ומבוססים.

      מחק
  3. תפסיק עם השטויות שלך שקרן אין לך בית מדרש ואתה לא חושב שזה עבודות הקודש

    השבמחק
  4. The above comment is seemingly from Shmarya Rosenberg/Failedmessiah.

    Shmarya Rosenberg you are Insane and Total Bullshit yourself your inproper Behaviour is outrages!

    If you would have a minimum of Dicency and Fairness you would have atleast express Gratitude and respect to Rabbi Shaulson after all he has indeed Overtaken the great cause of bringing to light whats ongoing in the Haredi World,

    This prooves your Double Standards and that you are not Serious at all

    It is time for Rabbi Shaulson to establish his English eddition as well

    השבמחק
  5. Shmarya Rosenberg

    You are against Haredi Life style and Synagogues anyhow and its your choice and you are indeed injoying your full rights under the US constitution and even freely and unlimited expressing your oppinions

    We do expect from you also and likewise to respect other Peoples Privacy and stop bothering Rabbi Shaulson the Adresess of his Shul and Community should be entirely of Irelevance to you....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.