רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 בינואר 2013

מכתב: התרחש כאן פשע לאור היום

כמי שפעל במטה עוצמה לישראל עד עכשיו אני מזועזע ממה שקרה שם. לא יכולתי לדבר בתקופת הבחירות, אבל כעת אני יכול לומר ולהוציא את אשר על ליבי. כל מי שהריצו את המפלגה הזאת ידעו טוב מאד שהם בבעיה חמורה של אחוז החסימה. הם ידעו שהם על הגבול, אבל לא הייתה להם בעיה לגרום להשלות ולהונות אנשים כאילו שכבר אוחזים בשלש מנדטים בטוח. הציבור שלא מבין בשטיקים וטריקים, קנה את הלוקש, אבל אלו שהריצו אותה ידעו טוב מאד שהם בסכנה, אבל לא היה להם את היושר הפנימי לפרוש ובכך להציל שני מנדטים לפחות.
 
כדי לסבר את האוזן, שמעתי במו אוזני, מנהל של מוסד מקרית גת שהיה מבין מריצי מפלגת עוצמה לישראל יומיים לפני הבחירות אומר מפורש, אני יודע שלא נעבור אך כבר אין מה לעשות. התפלצתי ששמעתי את אותו עסקן ומנהל מוסד. וכעת אני שואל, היכן האחריות, האם היה מדובר בכסף שלו או להציל חיי אדם הוא לא היה עוצר את הרשימה, אבל בשביל להזיק לעם ישראל ולישיבות לא הייתה לו בעיה להמשיך את המרוץ עד להתרסקות הגדולה.
 
ציפתי מאותו עסקן שיעביר את התמיכה המאסיבית שלו ליהדות התורה ויתנו הוראה לכל פעילי חב"ד להפסיק מיידית את הפעילות עם עוצמה לישראל, אבל הם המשיכו בזה עד למדגמים להעביר אשליות לבוחרים.  אני לא יכול לישון בלילה שראיתי את הציניות של עסקנים שהריצו מפלגה ושיחקו בה כמו לוטו. ובינתיים הביאו עלינו ממשלה חילונית של לפיד, והפסד של מספר מנדטים לימין והדתיים.
 
אני נשבעתי לעצמי שלהרפתקאות כאלו אני יותר לא נכנס.

8 תגובות:

  1. להצביע לחרדים זה להצביע נגד א"י. עוצמה נפלה מפני שהיתה שטיח של החרדים!

    השבמחק
  2. לר' חיים שאולזון

    אני מביא לך רק מקצה הקרחון מה שהתחולל מתחת לפני השטח. מספר רבנים ועסקנים מחב"ד לקחו את בן ארי, וסיפרו לו סיפורי אלף ליילה וליילה, שהם מריצים אותו ומביאים לו שלש מנדטים על מגש של כסף. המטרה הייתה מפלגה שתסייע למוסדות חב"ד בקריית גת וגם לשאר המוסדות. מיותר לציין שאותם רבנים שמכרו לוקשים, לא נתנו שקל לבן ארי, רק סיפרו לו סיפורים. הבנתם בבחירות שואפת לאפס וכך בן ארי מצא את עצמו יום לאחר הבחירות עם המכנסיים למטה והבטחות שלא יתממשו. אותם אלו שהריצו אותו יום למחרת הבחירות כבר רצו להתחנף למאיר פרוש ולבית היהודי והסבירו להם שאין להם שום דבר עם בן ארי ורק קצת עזרו לו. פשוט רחמנות על בן ארי שקנה את הלוקש מאנשי קריית גת. הוא סמך עליהם ובשעת צרה זרקו אותו לכלבים.

    תלמיד בישיבה

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי משיהו יכול להסביר לי מה קרה. הרי בן ארי היה אצל הרב וולפא איך פתאום הוא עבר להיות האיש של הרב משה הבלין מקרית גת? נשמע מרתק הסיפור הזה. מישהו יכול להוסיף פרטים. ומעניין פעם שעברה וולפא הצליח להכניס את בן ארי לכנסת למה הבלין לא הצליח? הרי ש לו ישיבה מאד גדולה ואני שומע שהוא עבד מאד קשה. לא מבין מה קרה כאן. זה נשמע סיפור מרתק ששוה מחקר איך הבלין חטף לוולפא את בן ארי באישון לילה מתחת לראדרים והחיישנים של שי גפן.

      מחק
    2. הרב דרוקמן והרב הבלין ידועים כשונאים בדם את הרב שלום בער וולפא, והם הצליחו להעביר אליהם את בן ארי לפני 4 חודשים בכך שפרש מרשימת וולפא ועבר לצד שלהם, והבטיחו לו שהם מכניסים אותו לכנסת. חבל מאד שלא הצליחו לממש את ההבטחה לבן ארי ומרזל. נקווה שבפעם הבאה ירוצו עוד פעם ואז יצליחו.

      אני על כל פנים יצביע רק לבן ארי.

      מחק
  3. העסק נשמע מאד מסריח ועושה רושם שבן ארי היה כלי משחק בבחירות הללו. כואב הלב. מישהו מכר לו סיפורים ובסוף היום לא סיפק לו את הסחורה.

    השבמחק
  4. כותבים ילדותיים שלא מבינים דבר וחצי דבר בפוליטיקה בכלל ובבחירות הללו בפרט
    שאולזון, פעם עוד האמנתי לך קצת, עכשיו התגלה שאתה כמו כל האנשים שאותם אתה תוקף, שחסידי חב"ד לא הצביעו ג' אסון וכו' וכולם יצאו נגדם בשצף קצף, אך שגור הצביעו בבחירות בירושלים לברקת, להם זה מותר שסלונים לא הצביעו כלל להם מותר אבל חב"ד חייבת להצביע ג'.
    מי שמכיר את הרב הבלין יודע שאמר כך כיוון שזו הייתה המפלגה היחידה שהבטיחה ג שלמויות.
    ואתה שאולון שהייתי מצפה ממך להיות עיתונאי ולהגיש את העובדות בלבד ולא לעזור לי מה לחשוב אלא לתת לי בעצמי להחליט. מעלת!

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תקשקש את השכל. הבלין רצה את בן ארי כי הבטיח לו שלשת שלימויות של כסף כסף ושוב פעם כסף. אתה באמת חושב שחבדניקים מפגרים. הכל היה סכסוך עם וולפא שנוא נפשו והבלין פועל כבר שנה וחצי לחטוף לו את בן ארי.

      מחק
  5. אני מרחם על בן ארי שנפל לידיים של התחמן הבלין שעשה לו בית ספר של החיים. וכבר ברח לו במוצ"ש לפרוש. מילא וולפא איש תמים שמתכוון נעבעך ברצינות, אבל הבלין זה אלוף של הערמומיים. איך בן ארי לא קלט שעובדים עליו והורא כלי משחק בידי כוחות אופל שעשו עליו משחק שחמט.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.