רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 24 בנובמבר 2012

לא רק לאשכנזים גם לספרדים יש שכל - מכתב של ספרדי המוחה נגד הגזענות ומדוע אריה דרעי כל כך מפחד מכשרונות ספרדים

לרב חיים שאולזון, שלום רב,
אני קורא פעמים רבות את הפוסטים שלך בשקיקה, וגם פרסמתי לרבים אחרים את האתר שלך. הבלוג הזה מאוד יפה, ולא רק זאת, אלא גם חשוב מאוד! אולי החשוב ביותר בתקשורת החרדית. כה לחי!

עם זאת, קראתי את הבלוג / פוסט "דרעי מינה אשכנזי לדובר אישי שתי פרענקים" וכו', ניכר שאתה מדמה כי הראש האשכנזי נתברך במוח יוצא מן הכלל והראש הספרדי ('הפרענקי' כלשונך) אינו מפוקח, ולכן אריה דרעי ('האיש החכם' של הספרדים, או ליתר דיוק הפחות טיפש... כנראה לפי דעתך) נזקק לאשכנזים, שכן בלעדיהם הוא לא יסתדר.
אצלי מיד עלתה אנלוגיה ממש כפי שתיאר ההוא מגרמניה בספרו על תורת הגזע. הגענו לזמן שמה שעשו לאשכנזים חלקם עושים זאת לספרדים.
לאחר אלף מחילות, מעבר לעובדה שמדובר בדברי שטות וברעיון הבל, הרי גם נשים לא מיוצגות באקדמיה (יחסית) למרות היותן רבות מן הגברים וכי בשל כך הן בלי שכל? אלא הזמן גרמא שבאירופה הייתה השכלה מדעית ובארצות המזרח לא. כנ"ל לגבי נשים, נשים מכל העדות לא למדו, ולכן עדיין קיים פער השכלתי בין המינים. והא ראיה, מאז שאנשי ארצות המזרח התחילו להשכיל, התחילו גם לייצג אקדמיות בכבוד וממש לאחרונה אנו רואים אותם קוצרים את פירותיהם בזכות ולא בחסד. זוכה פרס נובל האחרון לפיזיקה הוא יהודי מרוקאי.למשל, ראש האקדמיה העברית בירושלים גם כן כזה. ולא חסרות דוגמאות נוספות. הרשה לי לסיים בנימה צינית, ולומר לך כי ניתן למצוא קצת ספרדים עם שכל...  כמובן 100% מהאשכנזים הם עם מוח ושכל המפותח ביותר בעולם (ואפשר לתת דוגמאות רבות..), וכמו כן 99% מהספרדים הם חסרי שכל (וגם לזה אפשר לתת דוגמאות רבות.. למשל רבים מהם מבוססים היטב), אבל מה איכפת לך לתת קרדיט ל-1% מהספרדים שיש להם שכל...?! גם את זה אתה לא מסכים לתת?! אריה דרעי מעוניין רק בדם האשכנזי?! (אולי יש בו יותר לויקוציטים...) זה שאריה דרעי מתנהג כמשוכנז זה לא סוד, אבל שאין לו ברירה זה חידוש.

לסיכום: הגיע הזמן להפסיק להישען על קנה רצוץ ועל דמיון מוטעה (המצוי כיום בעיקר בציבור החרדי) לפיו האשכנזים היחידים שמבינים בהכל ויודעים הכל. במילים אחרות הגיע הזמן להפסיק לתמוך בתורת הגזע. אלא אם כן נקבל את כל התורה הזאת, הגורסת שאשכנזים יהודים הם הנחותים ביותר (ח"ו).

אם אתה איש אמת, כפי שנראה מכתבותיך, פרסם פוסט זה, וחזור בך מדעתך. ייתכן גם, שבכלל לא התכוונת למה שהיה נשמע מדבריך, ואם כן סלח לי על החשד. ואף על פי כן, סייג או הבהר את דבריך למי שלא הבין כך.

(גילוי נאות: אני ספרדי. למען הסר ספק: אין לי שום קשר למפלגה חרדית כלשהי. ומפלגת ש"ס היא לא הפייבוריט שלי. זה לא חשוב אם מדובר בדרעי או במישהו אחר, הנימה שנשמעה מהכתבה נשמעה גזענית ולכן הגבתי עליה ללא דיחוי)

קורא ותיק

אני מרשה לעצמי להשיב לך כאן במקום הזה, מפני שאתה ככל הנראה לא קולט את המסר שאני שולח בפוסטים האלו. אני האחרון שיפלה בין יהודי ליהודי, אין אצלי דבר כזה אשכנזי או ספרדי אני אוהב את כולם ואגלה לך, יש כל כך הרבה אשכנזים מטומטמים, ואם אתה רוצה, אתן לך שמות של כמה קהילות תבדוק מי בראשם, ואם לאלו הם משתחוים ומאמינים אז הם לא מגיעים לשכל של הכי מטומטם שבין הספרדים

הסיבה שאני כותב כך הוא אך ורק מפני שתפקידו של אריה דרעי לחפש את הכשרונות הספרדים ואותם להציב קדימה להוכיח כי לציבור הספרדי יש לא פחות חכמים מן האשכנזים וכי הספרדים יכולים ב"ה להסתדר בלי האשכנזים. הבעיה היא אריה דרעי, הוא לא מאמין בכך, הוא זה שמפלה ומאמין כי ספרדי הוא טיפש ואשכנזי הוא חכם ולכן בוחר באשכנזים

את המכתב הזה עליך להפנות לאריה דרעי הוא הכתובת לכך. אני רוצה לראות אותו מתנתק מכל האשכנזים נראה אותו גבר, ובונה מפלגה על טהרת הספרדים, רק כזו תנצח. כל עוד שיועציו ועוזריו וחבריו הם אשכנזים, בעיני הוא שחקן בלבד אגואיסט שרוצה את כבודו בלבד לא חושב לרגע על מה שטוב לציבור הספרדי

אספר לך מה כותבים לי ידידים שמכירים את אריה דרעי הם אומרים כי הסיבה שהוא לא מקדם ספרדים חכמים כי  הוא מפחד שמא יתקדמו וזה לא טוב לו. הוא רוצה ספרדים שהם הרבה פחות ממנו בשביל שהוא יהיה תמיד בעשרה מדרגות מעליהם וזו הסיבה שהוא בוחר באשכנזים כיועצים ועוזרים מהם הוא לא מפחד שיתחרו על ראשות והנהלת ש"ס

אם שכחת, אריה דרעי התחיל בש"ס כעוזרו של הרב יצחק פרץ ותראה מה שהוא עשה לו, העיף אותו מכל המדרגות תפס את מקומו ובשביל שאחרים לא יוכלו לעשות לו את אותו דבר הוא מרחיק את הטובים החזקים והחכמים להם הוא לא נותן להתקרב לעמדות מפתח

תגובה 1:

  1. כל מילה בסלע ויישר כוחך, כך כל הנהגת שס מפחדת פחד מוות מספרדים כשרוניים ולכן מקדמים חסרי שכל ומפחיתים איומים עליהם, ולכן הם מחנכים לבורות ועוני כדי שלוט במגזר שלהם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.