רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בנובמבר 2012

טרור בכולל של גור בערד הכו אברך וסילקו אותו מן הכולל בחשד שהעביר לי חומר

אומר לכם את האמת אני מרגיש לא טוב ממה שעושים לאנשים מסכנים, נטפלים אליהם מבלי שהכרתי אותם ומבלי שדיברתי עימם אי פעם בחיי ומבלי שראיתי אותם, אני שומע את שמם זו לראשונה. ככה זה בגור, מבקשים להטיל אימה ופחד תופסים כמה קרבנות ואותם מקריבים אומרים כי הם אלו שנתנו לי חומר וזהו זה

רשימת המוכים עובר כבר את ה-20, וככל הנראה עוד כמה יפגעו, סדר הדברים הוא, כל מי שלרוזנבוים ובורנשטיין ודומיהם יש להם חשבון עימם ללא כל קשר אלי, הם הופכים להיות קרבנות כאילו הם עמדו עימי בקשר ויורדים לחייהם

הם עובדים בשיטת החמאס, תופסים קרבן - לא משנה אם שיתף פעולה או לא - הורגים אותו, מסתובבים עם גופתו בכל העיר להראות שככה ייעשה למי שמשתף פעולה

שלשום נכנסו לכולל בערד והכו אברך בשם ווייטמן, טענו כי הוא זה שעומד עימי בקשר ונותן לי חומר. ה' יודע ועד כי את שמו של האדם הזה שמעתי רק לאחר שהוא הוכה בכולל של ערד ולולא זאת לא הייתי יודע בכלל שקיים אדם כזה. אבל ככה הם פני הדברים בימינו, אלו שיטות של מאפיא המבקשים להטיל אימה ופחד הורגים מישהו רק בשביל שהאחרים יפחדו

זה דרכם של חסידי גור בימינו, ועם כאלו חייבים להלחם ועד הסוף, ומבטיח אני לכם כאן, ככל שגור יפעילו טרור כבד יותר, אכה יותר לא ארד מהם, ב"ה יש לי חומר קשה מאוד על הנעשה בגור שעדיין לא נגעתי בהם

לכבוד המכות האלו של ווייטמן אעלה פרשה שכל כך רצו שאתעלם ממנה, אבל לא אתן להם את זה, ביום ראשון בבוקר תקראו כאן משהו שיגלה טפח ממה שקורה באמת בבית האדמו"ר מגור, אם הטרור לא מבינים נוסח אחר אז אין ברירה ונעסוק במה שכואב באמת

6 תגובות:

  1. אנחנו מתפללים לשלומך ר' חיים שתשרוד עד יום ראשון אחרי הבטחה כזאת.
    שאלה של סתם: אתה באמת חושב שאתה יכול לשנות משהו מכל השחיתויות של הציבור החרדי? אני סקפטי מאד... בהצלחה.

    השבמחק
  2. חיים, כך עוד לא יפורסמו גם שמותיהם של הטרוריסטים המכים ומציקים [הן בסיפור זה של ערד, והן של הכולל באשדוד וכו' וכו'] לא הועלת כ"כ.
    רק כששמותיהם יפורסמו אצלך, וכל גור ושכיניהם ומכריהם בציבור הכללי] יידעו עליהם, ייתכן שאחרים [לפחות חלק] יחשבו פעמיים לפני הצטרפותם למעגל האלימות.

    מדוע אין שמות המציקים כאן ובאשדוד וכו'???

    השבמחק
  3. מדוע אינך מפרסם גם את הטרור שעשו לחשוד "השני" מ"גור און ליין", שעל אף שהוכחה חפותו ברור בבדיקת פוליגרף [לשם הובל ע"י 3 הטרוריסטים: ישראל אקרמן איש אמונם של 2 הטרוריסטים בבני הרבי ש.צבי ודוד המכה], הם ממשיכים להטרידו טלפונית ופיזית ונפשית יום יום ב"הוראה", באופן נורא.
    על החשוד העיקרי בפרשיה הנ"ל, ש"חפותו" לא הוכחה, אינני נכנס לעניין: הם אמנם פשוט ממררים את חייו וחיי אשתו ["עד שהיא תתגרש ממנו" - כלשון אחד הבכירים בגור], באופן יום יומי, ובאופן נבזי מציקים גם לאחיו ואחיותיו הקטנות בביה"ס אף שהן וודאי לא פשעו ולא חטאו.
    המציקים לא אשמים, זה הלא החינוך שהם מקבלים מגבוה: לנקום לנטור ולרדוף ולא לחמול, כפי שהורידו את שיבתו של הפני מנחם והרב אטלס ועוד הרבה ביגון שאולה ברדיפות איומות במשך שנים
    מתוך רוע וקשיחות - "הלכה" / "בית דין".
    "רבי - פרתו" ... זאל שוין זיין די גאולה ...

    השבמחק
  4. חיים מעניין מצאתי ברשת מלפני כשנתיים במאבק של גור עם חב"ד בערד,על אחד "אריה ויטמן" גערער שהציק לחב"ד מעניין אם זה אותו אחד,אם כן ע"ז נאמר "על דאטפת אטפוך וסוף מטיפיך יטופון"
    http://www.col.org.il/show_news.rtx?artID=56558
    ואני חותם על דברי המגיב הראשון והשני,חיים אתה עושה דברים ענקיים אבל לא תצליח לשנות עד אשר שכיניהם ומכריהם של הטרוריסטים יתוודעו למעשיהם,וכל עוד ימשיך הצנזור הכוחני של האינטרנט לא תצליח
    בהצלחה חיים ושבוע טוב

    השבמחק
  5. מאיר רושגולד2 בדצמבר 2012 בשעה 18:08

    האברכים הטרוריסטים בערד נגד וייטמן, הם יעקב יוסף טשערסקי חולה הנפש כפשוטו - חתן צבי מיירנץ שגם הטרוריסט אברהם גוטסמן הוא חתנו. והשני הוא שמחה בונם בירנשטוק (בן מנחם מירושלים, שאני זוכר כמו היום איך הוא היה מראשי הטרוריסטים שהכו, או בפרשיית מנחם פרוש לפני כ-30 שנה, או ב"תורה ויראה". בן נוסף של מנחם הנ"ל הוא היה ממכי אברהם הירשמן. אכן משפחה לתפארת).

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.