רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 באוקטובר 2012

תעיתי כשה אובד בקש – נתפס הספק שמעביר חומר לבלוג של שאולזון שמחה וצהלה בגור - לטענתם תפסו את מנהל האתר 'גור און ליין'

פעם היתה מגיפה ביער. חיות מתו מכל מיני מחלות שונות ונדירות. וחכמי מועצת היער החליטו לכנס את כל החיות לקרחת היער כדי לבדוק בשל מי הרעה הגדולה הזו? כולם הגיעו לאסיפה, האריה מלך החיות ישב  על כסא כבודו, וכולם התבקשו לעבור מולו ולתת דין וחשבון על מעשיהם.
ראשון עבר השועל, "האם עשית איזה חטא ופשע בזמן האחרון?" שאל האריה, "תראה, אדני המלך אני טוב וישר ומעשי נפלאים. אלא, שלפני כמה ימים החתולה עברה לידי ו"עשתה" לי תנועה מרגיזה עם האוזניים, מיד קפצתי וטרפתי אותה. אבל אתה מבין אדני המלך שהיא ממש חצתה גבולות...". והאריה ענה "כן, אני מבין. אם היא עשתה כך מה אפשר לעשות? הבא בתור".
נכנס הדב ואמר "אדני המלך, מעשי טובים ונפלאים, אלא ששבוע שעבר עברה הזברה ונפנפה בזנבה מול אפי וזה ממש הציק, אז פשוט שיסעתי את גופה. אבל מה אעשה, היא פשוט עברה את הגבול". "נו... אם היא נפנפה בזנב, מגיע לה...". וכך עברו כל החיות עד שהגיע השה. איך שעלה על הדוכן פרץ בבכי קורע לב ואמר "אדני המלך, חטאתי עויתי ופשעתי". האריה נעמד במקומו ושאל "מה עשית? ספר לכולנו והתוודה!".
השה בקושי הצליח לדבר ואמר "לפני כשבועיים האדון שלי קשר אותי לגדר ואמר לי שהוא הולך לעיר להביא כמה דברים ויחזור בהקדם, אני חכיתי וחכיתי והוא לא הגיע. הייתי מאוד רעב ולא ידעתי מה לעשות. התאפקתי עד שהרגשתי שממש נשמתי יוצאת ממני, ואז הבחנתי בנעלי העבודה של בעל הבית, וראיתי שיש בתוכם מעט קש שהוא שם כדי לרפד את הנעל.
"בשארית כוחותי זחלתי לכיוון  הנעליים ו... אכלתי מעט מהקש... סליחה! אני ממש מצטער! לא אעשה זאת שוב לעולם...".  האריה, הדב, השועל וכל החיות צעקו "הוא האשם!! בגללו המגפה משתוללת!" נגש אליו האריה והנחית עליו מכה חזקה והרגו במקום, כאשר כל החיות ניגשים וטורפים ואוכלים איש איש את מנתו. ועל זה אמר דוד המלך בתהילים: "תעיתי כשה אובד בְּקַש..."
ולמה נזכרתי מזה?
כי בימים האחרונים, שמחה וצהלה בגור, קודם, היתה זו שמחה ענקית על כך שרצחו את שאולזון, ומשהמשכתי לעלות פוסטים וקולי נשמע אצל רזי ברקאי, "התנחמו" בגור בנחמה פורתא, בכך שהם מצאו הרים מלאים שושנים, "תפסו את הגנב", איזה דג רקק שלדבריהם הפעיל פורום בשם "גור און ליין" שהתבסס כמעט רובו ככולו על העתקת פוסטים שלי.
כנראה אברך משועמם שחיפש מפלט מהכדורים שהלעיטו אותו בישיבה, הלך וכתב שם משהו במשך כמה שבועות, כאשר בקושי היו תגובות, אבל מזלו הרע שחברו למקום העבודה פוטר והחליט "להלשין", וכנראה לכיוון שלו עכשיו ינקזו את כל התסכולים מכל הכישלונות של השנים האחרונות, ועל כך שמשום מה הצלה ניו יורק הודיע כי לא היה כל רצח באזור פלאטבוש.
אז לא רק שיש תיעוד מצולם של החדירה למחשב של אותו אברך במכון פרטי, ע"י אחד העבריינים הידועים בגור מפרשיות נוספות כמו בתי וורשה ועוד. ידועים לי השמות שהתעסקו עם החיפושים האלו ובל"נ אשתדל לטפל בהם, לא בשבילו, מפני שהוא מסכן רצה להקים בלוג מתחרה לשלי חשב כי ינצח אותי מפני שהוא עוסק רק ב'גור', ומבחינה זו עשו לי חסידי גור שרות סגרו אותו. אבל יש משהו יותר חזק מתחרות וזו אמונתי כי ברדיפות מן הסוג הזה חייבים להלחם ועד הסוף
בשביל 'להרגיע' את אותם פורצים אגביר ואביא הרבה יותר חומר מגור, למען ילמדו ויבינו כי רובם של חסידי גור מבקשים להשתחרר מכבלי כמה טרוריסטים השולטים על הכלל באמצעות הפחדה וטרור, זה יקח זמן אבל זה יפסק, נרד על אחד אחד מהם עד שיבינו כי יש רק דרך אחת והיא הדרך הישרה. אם הם לא היו מפעילים טרור לא היה קם אתר ששמו 'גור און ליין'
אני מודיע בזאת שיש נושאים רבים שהזמן גרמן, ביניהם על אותם אישים המטפלים כעת "בביעור קיני ההתנגדות", וכבר מחר בל"נ אעלה פוסט מעניין מאד שיגלה לכם דברים שלא חלמתם, דברים ששמורים אצלי זמן ארוך, ממוסמכים ומתועדים, וגם אז יהיה זה רק קצה הקרחון, ואז נראה מי יותר חזק. האם גור במצב הרגיש שהם נמצאים היום ירשו לעצמם להמשיך לבלוש ולעקוב ולרדוף ולהחרים ולנדות, ובעצם להמשיך להסתבך?
ואולי, אני חושב עכשיו בקול, אולי אני בכלל לא קיים, ואת הפוסט הזה כמו את כל הפוסטים האחרים, כותבים אברכים אנונימיים, ואני בכלל נרצחתי על ידי גורמים עלומי שם?!

17 תגובות:

  1. איפה אני יכול לשמוע את הראיון בגל צ?

    מצפה לתשובה אני מאוד חפץ לשמוע

    השבמחק
  2. דווקא נראה שכן נרצחת, כי סגנון הכתיבה פתאום נהיה אנושי, נחכה ונראה אם זה אתה כותב או מישהו אחר.

    השבמחק
  3. שאולזון, אתה משוגע אמיתי.
    ולכן אני קורא אותך.

    השבמחק
  4. הוא ממש לא מחדש שום דבר בראיון בגלצ ככלב השב אל קיאו..

    השבמחק
  5. נדמה לי שזו פעם ראשונה שאני מגיב כאן באתר.

    אז ראשית כל אני חייב להודות מקרב ליבי לרב חיים שאולזון, על האתר המדהים שלו. הוא פשוט עושה לי את החיים מתוקים יותר...

    בכל פעם שנמאס לי ממאות הכדורים שמלעיטים אותי בגור... אני נמלט לאתר הזה, והליצנות והבדיחות שיש כאן, פשוט בגדר 'משיבת נפש'...

    רב חיים, ברי לי שאתה בגדר 'בן עולם הבא', ולו בשל כך שאתה משמח יהודים, וכפי שמובא בחז"ל.

    שנית, לגופו של עניין, אני חושב שאם מצאו את בעל האתר 'גור און ליין', מגיע לו... ובשל מה? משום שאם הוא כה טיפש להשאיר אחריו עקבות, ראוי הוא להיתפס...

    השבמחק
  6. חיים תיזהר!!
    אם זה לא הולך בכוח הולך בכסף ונראה אם לא תיפול!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הנסיון לרצוח אותי בעבר היה תמורת 50 אלף דולר ולא הצליחו

      מחק
    2. הלו.. הכונה כנראה כסף שיציעו לך

      מחק
  7. אם זה היה כמו שרצחו אותך אתמול שהיום אין דרדק שלא יודע שזה היה ספין מצוץ מהאצבע אז גם אז זה לא היה ולא נברא

    בכלל איזה חזקת דובר אמת יש לבן אדם בזוי כמוך? אתה גם יודע שאתה חרפת אדם ובזוי עם אז למה להאמין??

    ןבפרט שהולך ומתברר שרוב הסיפורים על גור בשקר יסודם ורק בגלל שלא משלמים לך, שאתה עובד רק בשביל כסף ומי שלא משלם אתה מלכלך עליו?

    וגם הרי הבטחת קלטת מסיפור הרצח בזמנו איפה הקלטת??

    השבמחק
  8. לכל מי שכותב כאן, חיים שאולזון מינה אותי כמפקח על התגובות לו אין זמן להתעסק עם זה מפני שזה גוזל את זמנו מדברים יותר חשובים, ובניגוד לליברליות שלו שהתיר כל שטות אני לא אתיר ואמחוק שטויות

    מי שורצה להגיב לענין בבקשה מי שרוצה להוכיח לבוס שלו רוזנבוים במערכת בגור כי הוא מבצע את מלאכתו שעל כך הוא מקבל משכורת, לא כאן, תחפש מקום אחר, מפני שאמחוק לך את כל השטויות שלך

    השבמחק
  9. איך יכול להיות שאדם גדול מתנהג כבהמה זה כשהוא לוקח לעצמו גדול עוד יותר והופך אותו לחמור תנבח כל היום שטיינאאאמאאן

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם אתה תנבח כל היום "אלתעעעעעררררר".

      מחק
  10. מי הפעיל את האתר גור און ליין? תן את השם שלו בבקשה

    השבמחק
  11. הבטחת חומר חדש ונעלמת?30 באוקטובר 2012 בשעה 15:23

    חיים תעמוד במילה שלך ואל תנפנף באיומי סרק

    השבמחק
    תשובות
    1. גערער, ביקשת תקבל אבל אל תבא אחר כך בטענות, חכה עוד כמה שעות שתסתיים החתונה אצל האחיין של הרבי הנאלץ לממן את החתונה בעצמו, ואז תקרא משהו שמאוד לא תאהב - מבטיח להביא גם מסמכים מבית המשפט

      מחק
  12. חטפת פיק ברכיים, אה?!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.