רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 ביולי 2012

איך ניסו המחבלים לעבוד עלי ולהפיל בפח את ר' דוד שפירא נכדו של הרב שטיינמן

המחבל בני מינצר עצור
הסיפור הזה מרתק, ומוכיח עד לאן הגענו במלחמה הליטאית, איזה טריקים ושטיקים וכיצד מבקשים לקבור אחד את השני

אתמול בלילה בניו יורק בישראל היתה השעה אחרי 4 לפנות בוקר קיבלתי אימייל עם פשקוויל נגד ר' גדליה סילמן כשהשולח מציג את עצמו בשם דוד שפירא וכך הוא כותב לי: כולנו הזדעזענו קשות מאותו רשע שפוער פיו נגד מרן מנהיג הדור הגראי"ל שטיינמן שליט"א גדליה סילמן וחובה על כל אחד ואחד למחות על כך.

פתחתי את הקובץ קורא את הפשקוויל וזה לא מצא חן בעיני, ברור היה כי זה פשקוויל מחבלי. ועוד, האם באמת ר' דוד שפירא נכדו של הרב שטיינמן ישלח לי פשקוויל כזה? הגעתי למסקנה כי מדובר בטריק מחבלי והעליתי את הפשקוויל תוך ציון כי מדובר בפשקוויל מחבלי

כמה דקות אחר כך מגיע אימייל נוסף מאותו דוד שפירא וכך הוא כותב לי: יש לך טעות קשה. אני נכדו של מרן מנהיג הדור שליט"א, לאחר שאמש הובאה בפני הקלטת שבו נשמע גדליה סילמן מדבר עם יעקב לבין שר"י, ובשיחה זו הוא פער פיו נגד סבי מנהיג הדור שליט"א. כשפניתי אליו הוא ניתק את השיחה, פניתי לאביו והתרעתי בפניו על הבזיון הגדול הוא ענה לי שיכול להיות שיש משהו בדבריו של בנו ולכן לא יצא נגדו ולכן החלטתי להוציא את המודעה הזו, אינני מחבל ח"ו.
בברכה, דוד שפירא
057-9456933

עניתי לו כך:  הפרטים שאתה כותב לכאורה נכונים פרט לכך שדוד שפירא שלח זאת, את זה אי"ה אברר דרך אנשיי בבני ברק, קשה לי להאמין שהוא יכתוב לי את השורות האלו ובגלוי בלי חשש שהדברים יתפרסמו, הוא מספיק חכם שאם היה רוצה לעשות זאת אז לא ישירות אלא דרך אחרים. עד לרגע זה הוא מעולם לא עמד עימי בקשר, ולכן לא סביר שכבר בפעם הראשונה יעשה זאת כך

אותו דוד שפירא ממהר לענות לי: תברר לכן נתתי את הטלפון האישי שלי.

עניתי לו:
הטלפון הוא שלך או של דוד שפירא? העברתי לאנשים שלי בבני ברק ביקשתי לברר את מספר הטלפון של דוד שפירא ותיכף אדע את האמת
הוא המשיך לכתוב לי כך: הוא שלי ואני מאנשי דוד שפירא פשוט נולד לו בן והוא עסוק כרגע ואני שולח בשמו
לפני כמה שעות כתבתי לו בחזרה את הדברים האלו:

לאחר בירור גיליתי כי אתה בני מינצר מחבל מפונוביז' ולכן אני כותב לך שורות אלו

חבל שאתה משחק כדוד שפירא, עדיף שתכתוב לי ברור ואמת מי אתה, תבקש שהחומר יעלה ואני יעלה כל חומר. אני בענין של להעלות חומר, נייטרלי. מעלה כל חומר של כל צד. גם אם דעתי במחלוקת הזו ברורה אבל באשר לחומר הכל עולה, זו היתה גישתי בכל השנים ואני ממשיך בה, ועדיף שבעתיד במקום לשחק שאתה דוד שפירא תכתוב לי אני המחבל בני מינצר תיצור אימון ואפרסם לך את הפשקווילים, או כל חומר שחשוב למחבלים

בברכת הצלחה בטרור וחבלה, ומה שיותר, יותר טוב

בינתיים קיבלתי אימייל אחר שבו טוען הכותב כי הוא אינו בני מינצר וכי אני טועה

עוד ידיעה קיבלתי כי הטלפון רשום על שם ישראל פרקש

אז כאן עלי לציין, כי אותו משחק - בחור - השתמש בשלש שמות, בני מינצר, שפיצר, ושפיגל. האנשים שלי צלצלו אליו כמה פעמים והוא מוקלט משתמש בשמות שהזכרתי, הוא חשב שמישהו מהחברים הטובים שלו מדבר איתו

אם זה אכן לא בני מינצר אלא אחד שמתחזה בשמו, אני מתנצל כאן, אבל עליו לבא בטענות אל מי שמשתמש בשמו. מדובר במחבל אין בכך כל ספק. אנו ממשיכים לחקור עד שנדע את האמת

לסיפור הזה יש המשך גדול. ישראל פרקש שלח לי אימייל וביקש שאוריד את שמו הוא טוען כי הוא קרבן משתמשים בשמו. הוא אף מספר כי הוא אחד מעדי התביעה נגד 'בחדרי חרדים' בגלל שהשמיצו אותו שם הרבה זמן וסחטו אותו. הוא גר עתה בארצות הברית והוא מוכן להגיע למשרדי להוכיח לי הכל

טלפנתי שוב לטלפון ההוא, אמרתי כי מדבר חיים שאולזון ואני מבקש לדבר עם ישראל פרקש, והוא אמר כי זה הוא. שאלתי אותו מי הוא רוצה שיהיה 'מרן' והוא אומר לי ה'ראש ישיבה', שאלתי אותו האם הוא מן המחבלים או מן השונאים והוא אומר לי 'אני מן הנאצים'

כאן אספר לכם, תפסתי את ישראל פרקש היום בבוקר בברית בבית הכנסת בפלטבוש, הוא אומר שהיה לו בעבר מלחמה עם הבית דין של ר' ניסים קרליץ ומאז הוא בכלל לא בעסק הזה, ומישהו עושה לו את זה כנקמה

כשיהיה המשך לסיפור נמשיך ונספר לכם

11 תגובות:

  1. זה לא טלפון מירס, זה ספיקו דרך מחשב והטלפון לא מייצג שום דבר

    השבמחק
    תשובות
    1. לטלפון הזה התקשרו כמה מאנשיי מהשמות שעלו ודיברו היה אחד בשם בני מינצר, ושם אחר בשם שפיגל או שפיצר

      שניים מאנשיי דיברו עם 'בני מינצר' ולכן הגעתי למסקנה שזה הוא. יתכן והוא משתמש בטלפון הזה וזה של מישהו אחר, או שאחרים משתמשים בטלפון שלו, זה בינתיים בבדיקה

      מחק
    2. אנחנו ממתינים בכליון עיניים ואזניים לתוצאת 'הבדיקה' ובאין הוכחה, גם למחיקת הפוסט

      מחק
    3. תופתע, יש הרבה התפתחויות בענין הזה, אבל לעיתים צריך לשתוק בשביל לא לקלקל את החקירה - מעורבים בענין כמה יצורים מאוד מענינים

      מחק
  2. הוא אברך או בחור? כי אם הוא בחור הרסת את שמו והקשת עליו בצורה נוראית לעשות שידןך. זכורני שאפילו הסיקריקים בעת שהוציאו פשקיווילים על בחורים מישיבת שפת אמת שהכו אותם הם ניסו לפני כן לברר מי האברכים בתמונות ועל הבחורים רק לאיים אתה לא נראה גרוע מהסיקריקים (אולי כן)

    השבמחק
    תשובות
    1. היום איני יודע כשהוא נעצר הוא היה בחור

      בקשר לפרקש הוא משחק איתי כעת באימיילים, מאוחר יותר יהיו לי פרטים

      מחק
  3. אגב כמה שילם לך שמעון גליק ?

    השבמחק
  4. האם יש לך תמונה של דוד שפירא שנדע מי זה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי תמונות שלו רואים אותו בבית הרב שטיינמן

      מחק
  5. אין לך דרך לדעת מי זה גם לא דרך השב"כ ושוב מסתבר שאתה לא צריך הרבה בשביל ללכלך, הוכחות? מאן דכר שמיה?! אתה שוב ושוב מבייש את הזקן הארוך שלך והמזל הוא שהאינטרסים שלך שקופים כמו חלון ראווה מצוחצח

    עה"ח, שאול חיימזון

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.