רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 ביוני 2012

מדוע הם שונאים את מרן הגאון הגדול רבי אהרן לייב שטיינמן?

תלמיד פונוביז' כותב:

רבים וטובים שואלים אותי, מה באמת פשר השנאה הבלתי מוסברת כלפי הגאון ר' אהרן לייב שטיינמן שליט"א. מה רע הוא עשה לחבורת אוירבך- גרוסמן-לבין. הרי כל מי שמכיר את היהודי הזה, יודע שאין לו בעולמו אלא ד' אמות של תורה. אדם שפרוש מכל הבלי עולם הזה. יהודי שלא נגע לרעה ולא פגע באף אחד. יהודי שכולו קודש קדשים, שגדולי הדור הקודם חרדו מפניו. יהודי שחי בצניעות מדהימה, עניו ושפל ברך אמיתי בפני כל אדם. איך בכלל אפשר לשנוא אדם כזה? איך מעיזים אותה חבורה של סוטים, להתנכל אליו כבר במשך שנים, בצורה הכי בזויה, להשקיע מאות אלפי שקלים ולהוציא עליו כתבי פלסתר, בשיתוף חוגי הקנאים, ומנגד בעיתון יתד נאמן שאמור לייצג ולכבד את גדולי התורה, להלחם בו בבחינת מכה רעהו בסתר?
 
והשאלה הגדולה והמדהימה, איך ציבור רבבות בני התורה ראה את הדברים במשך שנים ושתק, שנערים פוחזים פוגעים בקדש הקדשים? איך אפשרנו מצב הזוי שכזה שמכספי המעשר ומהחיסכון של פת לחמנו יילחמו נגד הרב שטיינמן וראשי הישיבות שלנו? ואת חטאי אני מזכיר היום. גם אני חששתי לומר את הדברים בגלוי, וחיינו בפחד מתמיד מהשלטון הדורסני של נתי גרוסמן ויעקב לבין.
 
והתשובה שלי היא פשוטה. השנאה הפתולוגית שלהם לר' אהרן לייב, זה אותה שנאה כבושה של עמי הארץ לתלמידי חכמים, וכפי שאמר ר' עקיבא כשהיה עדיין עם הארץ "מי יתן לי תלמיד חכם ואנשכנו כחמור". שנאה של אנשים סוטים שבמחשכים עוברים על כל איסורי דאורייתא ודרבנן, ומבחוץ נותנים חזות קנאית צדקנית, לבזות את גדול הדור.
 
נתי גרוסמן השפל הזה מעיד שמרן הרב שך בתדרוכים שנתן לו, אמר לו ש"הרב שטיינמן אינו ראוי להנהגה". תתבייש לך! מי ראוי להנהגה אם לא הרב שטיינמן, שהחזיר את עטרת עולם התורה ליושנה. גדול הדור ברמה של מרן החזון איש, החפץ חיים ומרן הרב מבריסק. כן, נתי האגגי צורר היהודים, הרב שטיינמן לא שונא ישראל. נכון, יש לו חיסרון גדול, הוא גדול וענק ברמה של החפץ חיים,  ר' חיים עוזר, ר' ברוך בער, שידעו לחיות טוב עם כל החוגים כולל עם החסידים, וביחד עם זה לשמור על ההשקפה הטהורה.   
 
השיטה הנלוזה שהמצאת במועדוני הביליארד לשנוא יהודים לתקוף גדולי תורה וראשי ישיבות, תם זמנה בעולם התורה. בני התורה הוקיעו אותך, אולי אתה מתאים לעלון נטורי קרתא או ביטאון העדה, שתוקף את מרנן ורבנן  גדולי ישראל שליט"א, לא אצלנו.  
 
נתי, תזכור טוב, יום יבוא וכל הרוע שלך והטינופת תצוף החוצה. כל ההיסטוריה שלך מפתח תקווה ידועה כולל כל הדברים שעוללת באתרי.  העונש על ביזוי תלמידי חכמים ובראשם מרן גאון ישראל שהנהגת הדור מסורה בידו (ולא מסורה בידי שפל שבשפלים נתי גרוסמן ויעקב לבין ושמואל אוירבך) תעלה לך ביוקר. וכל המבזה תלמידי חכמים אין רפואה למכתו.
 
אני כל כך מרוצה נתי, שהלכתם לערכאות, כך שכולם ראו מי באמת אתם, כיצד אתם סוחבים לבית משפט חילוני וכפרני, (שכל היום התקפת אותם ביתד) את גדולי ישראל את הרב שטיינמן ור' חיים קנייבסקי. סוף סוף גם הציבור שהיה נבוך ועמד בצד וחשש מהמהפך ביתד, הבין מי אתם, ומה שווה כל ההשקפה של הרב שך ותלמידיו.

אכן, בני התורה ירדו לשורשי הדברים וקלטו עם מי יש להם עסק.
 
אין שלום לרשעים אמר ה'.

4 תגובות:

  1. מר שאולזון לא ידעתי שלמדת בפוניבז....מישהו באמת מאמין שזה אחר ולא אתה כותה??!!"

    השבמחק
  2. הכותב הוא תלמידו של ר' דוד בימים ההם כשפונוביז' היתה מחולקת בין תלמידי הרמי"ם היה זה לפני עידן הפוליטיקה החיצונית, הוא היה שם כשהפוליטיקה היתה פנימית, ומי שמכיר את פונוביז' מאז שהגיע הרב שך לפונוביז' פרצה מחלוקת בין תלמידי הרב שך לתלמידי ר' שמואל ור' דוד, ספר שלם אפשר לכתוב על אותן מחלוקות ובעיקר על מה, היום איש לא יאמין שעל דברים כאלו נלחמו

    אתן לך דוגמא, האם היית מאמין שיריבו על מי שיקבל שלישי? על מי שיגיד את ה'קדיש דרבנן'?

    השבמחק
  3. צודק הכותב שכל המבזה ת"ח אין רפואה למכתו [שאולזון לתשומת ליבך] אך לא ברור למה הוא בעצמו החליט לבזות את א' מגדולי הדור שאין חולק על התמדתו ושקידתו העצומה בתורה.
    הרי בכך אתה שומט את הקרקע לטענה נגד גרוסמן על ביזוי ת"ח.
    ??????????????????????????????

    השבמחק
  4. אם תלך קצת אחורנית ותלמד מי היה הראשון שעשה זאת, מי עשה זאת שנים בטרם פתחתי את 'פנים חדשות', תמצא כי 'יתד נאמן' החל לנפיע לפני 'פנים חדשות'. ואם תמשיך ותחקור תלמד, כי 'פנים חדשות' לא היה בא לעולם לולא 'יתד נאמן' ורידפתו את מרנן ורבנן

    הם אומרים כי הם עושים זאת בהוראת מרנן ורבנן, אני עושה את אותו דבר בהוראת המרנן ורבנן שלי. את השיטה הזו החדירו הליטאים מבני ברק ולפניהם הסאטמארים ששנים מבזים את מרנן ורבנן, בניגוד אליהם, אני באתי להגן על גדולי תורה, ולצערי, זו הדרך היחידה הם לא מבינים שפה אחרת, אם תקרא את ההקדמות שלי כמעט בכל מקום אני מציין שמלכתחילה זה לא היה צריך לבא לעולם, אבל כשנוצר מצב של מלחמה, אין ברירה, ובפרט במלחמת מצוה היכן שהטיעון שלך אינו תופס. אצלי זו מלחמת מצוה, אני עושה זאת לשם שמים מבלי שיש לי מזה פרוטה אחת, אני משקיע מזמני וכספי למען המטרה שהיא שמירה על כבוד החסידות, וכבוד הנרדפים ואין זה משנה מאיזה חוג וקהילה שהם באים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.